Cercetarea si etapele pre-build la Baboon - Baboon Web Design
  • Română
Scris pe 24 august, 2016
4 min timp de citire

Cercetarea si etapele pre-build la Baboon

Performanta website-ului

Am discutat cu multe ocazii despre performanța unui site și despre succesul acestuia în jungla online, mediul în care concurența este un element decisiv. Noi, cei de la Baboon, am susținut întotdeauna faptul că performanța are mai multe paliere și nouă ne place să ne raportăm diferit la acest parametru, față de alte firme de web design din România.

Performanța unui site web nu va fi asigurată doar de viteza de încărcare, de conținutul scris pe site, de elementele grafice user friendly și de optimizarea platformei prin intermediul plug-in-urilor.

De cele mai multe ori, performanța se naște înainte de toate acestea, iar ea este un element ce precede etapele de programare și design. Este reprezentată de ceea ce noi facem de fiecare dată înaintea începerii construirii unui site. Performanța este pentru Baboon o etapă de pre-build, ancorată în CERCETARE.

Ce înseamnă cercetarea pentru Baboon  și la ce folosește aceasta?

În cadrul proiectelor Baboon cercetarea poate lua multe forme. Putem începe procesul de cercetare plecând de la produsul sau serviciul pe baza căruia urmează să compunem platforma de prezentare sau de distribuire.

Vom cerceta, așadar, caracteristicile produsului și avantajele lui față de aceleași produse oferite de concurență, pentru a determina modul de abordare și ce s-ar potrivi exact cu site-ul ce urmează să-l construim pentru acest produs.

De asemenea, putem pleca în acest proces de la publicul țintă. Am mai discutat aici faptul că site-urile reprezintă în viziunea noastră mai mult decât niște platforme robotizate. Ele reprezintă elemente de informare și puncte de atracție pentru oameni. Așadar, trebuie să vedem de la început cui ne adresăm, cum ar trebui să ne adresăm pentru a atrage consumatorii, ce le place acestora, ce detestă și ce comportament au ei în mediul online.

Cercetarea si etapele ei

În cadrul etapelor de cercetare putem oferi și servicii de analiză și interpretare a comportamentului online al concurenților din branșă. Trebuie să știm din start cine este concurența, cu ce se diferențiază față de noi, care sunt punctele tari și punctele slabe ale concurenței. În acest mod vom asigura succesul site-ului, plusând acolo unde concurența întâmpină probleme și vom putea lucra la punctele care ne lipsesc în comparație cu cei din tabăra adversă.

La Baboon putem oferi chiar și consultanță și cercetare cu privire la domeniul ales pentru adresa site-ului. Acest element desemnează de multe ori numele brandului nostru. Trebuie, așadar, să fie un element distinctiv, perfect adaptat mesajului și conceptului central al business-ului nostru, să fie ușor de reținut și să fie brandabil. 

Cum realizăm aceste etape de cercetare la Baboon?

Deși suntem o firmă de web design, cooptăm în echipa noastră specialiști din diverse domenii, precum: Marketing, Programare și WebDesign, Copywriting și ContentWriting, Cercetare de piață, Vânzări, Advertising și Social Media.

Cu ajutorul acestor specialiști reușim de fiecare dată să realizăm rapoarte de cercetare complexe, reușim să analizăm și să interpretăm situațiile existente în mediul online și să folosim fiecare informație obținută în avantajul clienților.

Fiecare om își cunoaște clar rolul în cadrul echipei și toți lucrează având același scop: performanța produsului final.

Așadar, realizarea unui web site prin intermediul nostru este întotdeauna un proces complex ce presupune mai multe etape, ce au ca scop asigurarea performanței site-ului și asigurarea succesului afacerii tale.

Noi cercetăm, interpretăm, proiectăm, aplicăm, dezvoltăm și promovăm performanța încă de la început, așa încât site-ul tău să reflecte toate aceste etape într-un rezultat final palpabil și demonstrat ca fiind unul de succes.

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Începe Proiectul TăuStart your Project