Promovarea prin Google Adwords: absolut necesară pentru orice afacere online - Baboon Web Design
  • Română
Scris pe 2 aprilie, 2017
4 min timp de citire

Promovarea prin Google Adwords: absolut necesară pentru orice afacere online

Promovarea prin Google Adwords presupune setarea unei campanii PPC (Pay Per Click), care mai apoi este administrată săptămânal / lunar. Acest tip de promovare include setarea unui buget alocat lunar la Google, pentru ca site-ul tău să apară între primele poziții.

De ce spunem că este necesară oricărei afacere online? Pentru că promovarea prin Google Adwords poate ajuta un website au o afacere online să crească repede și să aducă vânzări încă din prima zi.

Ce este Google Adwords

Exact cum spuneam mai sus, Google Adwords este un serviciu de promovare PPC (Pay Per Click). Ce înseamnă asta? După setarea campaniei și a cuvintelor cheie, site-ul tău va apărea între primele poziții la google. Tu vei plăti numai în cazul în care cineva dă click pe site-ul tău!

În acest mod, te vei asigura că bugetele tale merg concentrat înspre cei care caută serviciile tale. Fiind o campanie care afișează anunțul doar pe cuvintele cheie setate, îți vei canaliza resursele mult mai bine.

Puteți vedea aceste informații și pe site-ul oficial Google Adwords.

Unde vor apărea anunțurile?

Vei observa în poza de mai jos că la căutare pe cuvântul promovare, avem un anunț care apare primul în listă. Restul site-urilor care apar după acesta sunt poziționate acolo organic, deoarece autoritatea lor pe acest cuvânt este mare:

Așadar, acum ai posibilitatea să apari încă din prima zi printre primii la căutările Google! Bineînțeles, dacă ești dispus să plătești pentru asta…

Licitarea cuvintelor cheie

La bază, campania funcționează pe un principiu simplu. Pe fiecare cuvânt de căutare, există mai multe site-uri care licitează o anumită sumă ca să apară printre primii. Dacă eu licitez 2 lei, iar tu licitezi 2.5 lei, tu vei apărea înaintea mea. ATENȚIE, vei plăti doar 2.01 lei dacă cineva dă click pe site-ul tăul!

Plecând de la acest principiu, campania ar multe setări în spate care să-i spună motorului de căutare când să afișeze anunțul tău și când nu. Are de asemenea o grămadă de funcționalități de filtrare geografice, demografice și după interese, în funcție de tipul de campanie creat.

Fiecare tip de afacere funcționează diferit de celelalte, iar de aceea tipul de campanie se poate seta diferit, în funcție de asta.

Ce avantaje are promovarea prin Google Adwords?

Primul și cel mai mare avantaj este cel precizat mai sus, faptul că prezența site-ului tău va fi resimțită din prima în piața online. Vei avea posibilitatea să vinzi încă din prima zi, iar banii pe care îi vei obține astfel se pot reinvesti. Ca să vezi un exemplu concret în acest sens, te rugăm să citești și studiul de caz realizat pe Royal Flowers Bucharest. Acest client a avut vânzări de aproximativ 15,000 lei încă din prima zi de vânzare a site-ului!

Un alt avantaj la promovarea prin Google Adwords este gestionarea unui buget de promovare mai bine. Vrei click-uri? Îi dai drumul la promovare! Dacă nu mai ai bani, poți opri robinetul oricând!

De asemenea, trebuie precizat și faptul că posibilitățile sunt oarecum nelimitate! Pe lângă faptul că vorbim de cel mai mare motor de căutare și că diversitatea căutărilor este absolut imensă… Tu vei putea să-ți extinzi afacerea și publicitatea oriunde în lume! Dacă vinzi un serviciu sau un produs care se poate trimite peste hotare, vânzările sunt „la distanță de un click”!

Mai multe despre Google Adwords versus alte tipuri de promovare găsești în acest articol.

De ce să alegi un partener Google pentru crearea și administrarea campaniei?

Pe principiul „lasă-l pe expert să se ocupe de ceea ce știe mai bine”, îți recomandăm să apelezi la un partener Google Adwords pentru setarea și administrarea campaniei. Chiar dacă vei avea un cost cu această firmă, acești bani se vor recupera cu vârf și îndesat în bugetele de promovare!

Campania ta va fi cu mult mai optimizata, iar astfel:

  • vei plăti mai puțin pe click
  • anunțurile se vor afișa la căutări mai relevante
  • campania se va optimiza din ce în ce mai mult

Dacă ești interesat să colaborezi cu noi, te rugăm să găsești statutul nostru de partener Google Adwords. Asta înseamnă că suntem acreditați în astfel de campanii și că promovarea prin Google Adwords administrată de noi are cele mai mari șanse să dea rezultate.

Tot ce trebuie să faci este să ne contactezi!

 

 

 

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Începe Proiectul TăuStart your Project