lansare-royal-flowers

Royal Flowers Bucharest – O lansare de succes marca Baboon. Vanzari de peste 15,000 Lei in prima zi!

Despre Royal Flowers Bucharest

Tip de website: Magazin Online

Afacerea: comercializare de aranjamente florale și coșuri cu flori

Tipul de client: Deschis la lucruri noi, dispus să lase profesioniștii să facă ceea ce știu să facă mai bine

Platforma: Opencart

Numar produse: <200

Deadline lansare: 8 Martie 2017

Primul contact și realizarea site-ului

10 feb. 2017: Am fost contactati de client, i-am făcut o oferta personalizată pe cerințele lor, iar după câteva zile deja am început colaborarea.

16 feb. 2017: Clientul a completat planificatorul de proiecte, în urma căruia noi am evaluat că cea mai potrivită platformă este OpenCart. Am început realizarea site-ului pe o tema premium, iar între timp clientul ne-a centralizat informații pentru produse: poze, descrieri, preturi, categorii, culori, etc.

Pe principiul tipului de vânzare „kechup doriți?”, pe pagina produsului am pus produse suplimentare care se pot comanda împreună cu florile: ciocolată, șampanie, etc. Aceste produse se pot adăuga foarte simplu în coș, prin bifarea lor în pagina de produs.

8 Martie se apropie…

Deadline-ul se apropia deja și era extrem de important să-i dăm drumul până în 8 Martie.

Ne-am ocupat de ultimele detalii și instalare module de plătă și curierat rapid, iar acum site-ul era pregătit pentru a fi pus online pe domeniu. Clientul, fiind extrem de mulțumit pentru ceea ce a obținut, a ales un pachet de mentenanță cu găzduire la noi, pe un server dedicat de-al nostru, de tip Cloud.

Iată ce a ieșit:

Notă: link către proiect se poate găsi pe pagina noastră de proiecte realizate

1 Martie: Website-ul este prezentat publicului și finalizarea proiectului este anunțată pe pagina noastră de facebook. Așadar, succes până aici, am reușit să ne încadrăm în termen… Dar ăsta este doar începutul!

Setarea campaniei de promovare

Așa cum recomandăm oricărei afaceri online aflată la început de drum, i-am propus clientului setarea unei campanii de promovare Google Adwords. Partea bună a fost că setarea acesteia nu costa nimic în plus, având în vedere că de acest serviciu dspune orice client care are mentenanță la noi. Partea și mai bună este că datorită statutului nostru de partener Google, clientul a primit și un voucher de 200 Lei la Adwords.

Campania a fost setata cu focus pe flori de lux și aranjamente florale scumpe, de fapt principalul domeniu de activitate al clientului. Așadar, în data de 6 Martie, totlu era gata și pregătit pentru marea lansare!

Rezultate

7 Martie, prima zi de promovare: Magazinul a început să fie cunoscut, iar clienții să ia decizia de a alege Royal Flowers Bucharest. 297 vizitatori în prima zi

8 Martie, adevărata zi de lansare a venit cu peste 500 de vizite în total, majoritatea din campania Google Adwords

Vănzare în 8 Martie: Peste 15,000 Lei

Vânzare în prima săptămână: peste 20,000 Lei

Vizitatori în prima săptămână: Peste 1,100

Investiție în Google Adwords: aprox. 600 Lei

Acesta este începutul pe care orice afacere și-l dorește, fără doar și poate! Dacă dorești ca afacerea ta online să aiba un astfel de început, te rugăm să ne contactezi pe pagina noastră de contact.

Articole Similare

0 raspunsuri

Lasa un raspuns

Vrei sa te alaturi acestei discutii?
Esti liber sa contribui!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *