3 tehnici eficiente pentru promovarea offline a website-ului tău - Baboon Web Design
  • Română
Scris pe 31 iulie, 2017
5 min timp de citire

3 tehnici eficiente pentru promovarea offline a website-ului tău

A avea un website online este într-adevăr un pas important în dezvoltarea afacerii tale. Însă trebuie să iei în calcul că acest lucru nu înseamnă totul. Acest website trebuie să fie vizibil. Promovarea site-ului este activitatea care ar trebui să te preocupe mai mult decât crearea website-ului. Iar această promovare nu ar trebui să se oprească doar la nivel online, chiar dacă afacerea se bazează pe această ramură a existenței virtuale. Și promovarea offline a unui website este la fel de necesară pentru a putea dezvolta o afacere în mod sănătos. 

Pentru o campanie de promovare online eficientă, poți citi acest articol

Astăzi însă, ne-am gândit să îți exemplificăm 3 modalități extrem de eficiente de promovare offline a unui website. Cum atragi vizitatori pe site-ul tău, fără să plătește reclame Adwords și fără să ai activitate în social media?

Există diverse metode de promovare offline clasice, precum: campaniile Radio TV, flyerele și alte astfel de materiale promoționale. Însă noi ne-am hotărât să vă prezentăm 3 variante mai atractive, mai moderne și mai ieftine. 

Promovarea offline a unui website prin intermediul obiectelor personalizate

Această tehnică de promovare offline este una dintre cele mai eficiente. Însă este foarte rar luată în serios de către companii. Ea ajută însă la o promovare îndelungată și aduce și loializarea publicului țintă în același timp. Dacă oferiți publicului un obiect indispensabil, cu brandul personal, acesta va fi purtat pe o perioadă îndelungată, iar șansa interacțiunii cu brandul nostru este astfel din ce în ce mai pronunțată. 

Imaginați-vă cât de des ar fi utilizată o cană personalizată cu adresa web a site-ului tău și cu logo-ul afacerii. În același mod s-ar putea utiliza și pixurile. Un pix este un instrument foarte des folosit, iar o adresă web imprimată pe el ar fi extrem de eficientă. Este o modalitate simplă și elegantă de a ieși în evidență. 

Mai mult, această modalitate este una extrem de eficientă, deoarece se poate adresa și personalului firmei. Angajații sunt cei mai pasibili promoteri pentru afacerea ta. Acest lucru poate pune în avantaj rapid site-ul tău. 

Promovarea offline a unui website prin intermediul evenimentelor de profil

Gândește-te de câte ori ai participat la o conferință de presă sau la un brainstorming cu privire la domeniul tău de activitate în ultimul an. Sau gândește-te câte evenimente, workshop-uri și conferințe de acest gen se realizează anual în nișa ta de business. 

Care crezi că ar fi impactul realizării unui roll-up cu adresa website-ului tău în cadrul acestor evenimente? Noi considerăm că ar fi extrem de pronunțat, deoarece segmentarea publicului țintă în acest caz este una extrem de specifică. 

La un eveniment business din domeniul tău vor participa automat doar oamenii interesați de companiile și serviciile din branșă. În acest caz, accesarea site-ului devine inevitabilă pentru majoritatea persoanelor aflate la eveniment. Tu poți profita de acest lucru doar prin intermediul unui roll-up plasat la eveniment și eventual prin distribuirea câtorva mape de prezentare care să conțină adresa website-ului pe copertă. 

Aceasta este una dintre cele mai ieftine modalități de promovare offline, în raport cu vizibilitatea adusă brandului.


Știai că pentru elemente de grafică poți apela și la echipa Baboon Web Design?

Noi putem realiza logo-uri, mape de prezentare sau bannere și roll-up-uri personalizate pentru site-ul tău 

Contactează-ne pentru detalii!


Promovarea prin intermediul campaniilor de SMS marketing

De departe mult mai performante decât email marketing-ul, campaniile de SMS marketing pot aduce rezultate eficiente, dacă sunt gândite bine. Trebuie ca SMS-ul să fie unul scurt, 10 – 20 de cuvinte și să atragă, să inducă cititorului impresia că e neapărat să dea click pentru a afla ceva WOW despre o ofertă sau despre serviciile tale.

Însă cel mai important element în acest caz este programarea SMS-urilor. Nimeni nu va intra pe un site dacă va primi un SMS cu adresa acestuia la ora 2 noaptea. Ba mai mult, s-ar putea ca reacțiile să fie extrem de negative în ceea ce privește brandul promovat.

Însă, dacă sunt gândite cum trebuie și sunt lansate rezonabil, rata de deschidere va fi mult mai mare decât cea a unui email. Iar click-urile se pot face direct din SMS, fiind plasat link către website-ul tău. Majoritatea oamenilor dețin deja un smartphone, încât vor putea da click direct pe adresa din SMS. Acest pas este extrem de simplificat și poate aduce trafic în cantități semnificative.

 

Acestea sunt 3 dintre cele mai eficiente modalități de promovare offline a unui website. Încearcă-le combinat pentru a aduce și mai multe rezultate pozitive pentru afacerea ta!

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Începe Proiectul TăuStart your Project