Orice site profesionist trebuie să răspundă la 3 întrebări. Iată care sunt acelea!
În momentul în care realizezi un site profesionist pentru afacerea ta, ai cu siguranță un scop bine definitivat în minte. Ei bine, pentru tine este vizibil acesta, dar pentru clienții tăi? Ei știu de ce ai făcut tu site-ul? Înțeleg complexitatea și procesele din spatele site-ului? Îi găsesc acestuia utilitatea?
Există anumite lucruri la care trebuie să te gândești înainte să-ți lansezi website-ul pe piață. El va influența în mod direct imaginea afacerii tale. Site-ul este cartea de vizită online a afacerii tale. Așadar, trebuie să ai foarte mare grijă cum îl prezinți clienților.
Orice site profesionist trebuie să aibă un scop bine definitivat, o strategie și un set de obiective. Doar așa vei reuși să convertești prin intermediul său vizitatorii în clienți. Astfel, orice site trebuie să răspundă prin întreg ansamblul de elemente la 3 mari întrebări.
Acestea sunt întrebările care formează triunghiul de aur în afaceri. Mai multe informații despre acest subiect și despre cum funcționează el găsiți aici.
Care sunt cele 3 întrebări la care trebuie să răspundă orice site profesionist?
Haideți să aflăm împreună cum funcționează o adevărată strategie de business care va asigura poziționarea profesionistă a site-ului și a întregii afaceri. Aceasta pornește de la doar 3 întrebări. Vom vedea în continuare care sunt acestea.
1. Ce?
Prima întrebare la care orice site ar trebui să răspundă, alături de fiecare afacere, este CE? „Ce facem?” Această întrebare este prima de la care ar trebui să pornim pentru a avea în cap un scop bine definit și pentru a ști întotdeauna la ce să ne raportăm.
Dacă știm clar ce facem, vom ști mereu la ce să raportăm rezultatele și unde să ne întoarcem în cazul în care greșim. Astfel, vom păstra mereu un fir al acțiunilor, în funcție de obiectivul stabilit.
2. Cum?
A doua întrebare este „Cum facem ceea ce ne dorim?” Această întrebare demarează procesul de soluționare a problemelor, identificare și eliminare a riscurilor. De asemenea, această întrebare ne ajută să gândim întreaga strategie. Vom identifica metodele de acțiune, tehnicile și chiar instrumentele, la o analiză mai aprofundată.
Cu cât ne oferim mai multe răspunsuri la această întrebare, cu atât vom fi mai ancorați în situația reală. Cu cât mai multe răspunsuri, cu atât mai multe soluții. Rețineți, așadar, faptul că răspunsul la această întrebare este răspunsul la întreaga afacere.
3. De ce?
Aceasta este una dintre cele mai importante întrebări într-o afacere. „De ce facem ceea ce facem?” Spre exemplu, de ce ne facem un site profesionist? Pentru a fi mai vizibili în fața clienților. Trebuie să ne punem mereu această întrebare, pentru a nu pierde scopul, pentru a nu pierde răspunsul la primele două întrebări.
Încercați totuși ca răspunsul la această întrebare să nu fie cel previzibil. Toată lumea își face o afacere pentru a avea profit. Esta clar. Totuși, răspunsul acestei întrebări ascunde anumite informații pe care le putem afla cu privire la publicul nostru țintă.
Întrebându-ne de ce facem ceea ce facem, putem găsi răspunsul următor: pentru a satisface nevoia „x” a clientului „y”. Iată, așadar, cum am identificat o nevoie a pieței.
Cum ar trebui să răspundă site-ul meu la aceste întrebări?
În primul rând, ar trebui să răspundă prin funcționalitate. Un site profesionist va fi mereu intuitiv pentru vizitator. Vizitatorul va ști din primele secunde ce caută pe acel site și cum să găsească. Acest lucru se întâmplă datorită titlului paginii și CTA-ului pe care îl va găsi vizitatorul pe pagină. Aceste două elemente trebuie să fie extrem de bine plasate pe site. Pagina ar trebui să aibă un buton de CTA extrem de vizibil, preferabil așezat central. De asemenea, ergonomia meniului și imaginea de fundal aleasă bine ajută la funcționalitatea site-ului. Iar elementele de pop-up sunt cele ce indică vizitatorului ce are de făcut și unde trebuie să dea click pentru a face acel lucru.
În al doilea rând, textul de prezentare este unul dintre cele mai importante elemente care ajută site-ul să răspundă la aceste întrebări. Dacă îi spui vizitatorului ce vinzi, cum trebuie să procedeze și de ce ar trebui să cumpere de la tine, site-ul tău și-a îndeplinit scopul.
Fă acest lucru prin: misiune, viziune, valori. Misiunea ar trebui să-i explice vizitatorului CE FACI și CUM FACI. Apoi, viziunea ar trebui să-i ofere și o promisiune a faptului că vei respecta cele spuse. Iar valorile ar trebui să reprezinte beneficiile ce i le oferi în raport cu concurența, adică DE CE să cumpere de la tine.
Lasă și o urmă de suspans în toate acestea, pentru ca el să fie interesat să interacționeze cu afacerea ta. Însă nu-l lăsa să aștepte prea mult. Oferă-i informația printr-un site profesionist, care să se încarce rapid, să fie intuitiv și să-i spună vizitatorului ce are de făcut, cum poate să facă lucrurile acelea și de ce să le facă prin intermediul tău.
Lasă un răspuns