Facebook brand engagement – titluri care atrag interacțiuni pe Facebook - Baboon Web Design
  • Română
Scris pe 27 iunie, 2017
3 min timp de citire

Facebook brand engagement – titluri care atrag interacțiuni pe Facebook

Facebook-ul este unul dintre cele mai utilizate canale de comunicare online în ziua de azi. Astfel, indicele de Facebook Brand Engagement ar trebui să ne preocupe pe fiecare dintre noi. Un brand care nu este prezent pe Facebook nu poate să spună că este prezent în aria afacerilor ce investesc în marketing online. 

Cu peste 8 milioane de utilizatori în România, acest canal de comunicare avansează pe zi ce trece. Aceasta este o veste bună. Însă în același timp, canalul se suprapopulează cu branduri și cu reclame. Astfel, cititorii încep să fie din ce în ce mai selectivi cu privire la conținut. Cum faci să le atragi atenția acestora asupra afacerii tale? 

Astăzi ne-am gândit să-ți prezentăm un studiu de caz care să-ți ofere un răspuns foarte clar la această întrebare. Vrem să descoperim alături de tine câteva titluri care reușesc să crească rata de interacțiune pe Facebook. 

Ce titluri sunt cele mai reușite atunci când discutăm despre Facebook Brand Engagement? 

BuzzSumo a realizat un studiu de caz incredibil de interesant pe această temă.  În cadrul acestui studiu de caz s-au analizat peste 100 de milioane de titluri pentru a determina care titlu este cel mai eficient în creșterea ratei de interacțiune. S-au descoperit lucruri extrem de importante pentru un antreprenor care dorește să investească în promovarea online a afacerii sale. 

Spre exemplu, titlurile ce conțin formula „will make you”  par a fi cele mai atractive titluri. Conform BuzzSumo, o astfel de formulă de adresare ar putea atrage în medie 8961 de reacții pe Facebook. 

Un alt titlu care ar trebui să atragă interacțiuni foarte ușor este acela ce conține formularea „this is why”. Această formulare poate fi capabilă să atragă în jur de 4099 reacții.

Locul trei în top îl ocupă titlurile care folosesc fraza „can we guess”. Astfel de titluri pot ajuta o postare de Facebook să ajungă cu ușurință până la 3199 de reacții.

Facebook Brand Engagement la polul opus: cele mai neinspirate alegeri pentru titlurile de pe Facebook

Dacă titlurile prezentate mai sus te vor ajuta să obții un indice de Facebook Brand Engagement extrem de pozitiv, iată care sunt cele pe care ar trebui să le eviți cu desăvârșire. 

De-a lungul studiului, titlurile ce conțineau expresia „your own business”  nu au reușit să atragă mai mult de 26 de reacții asupra postării prezentate. De asemenea, cu 25 de reacții, s-au poziționat pe locul 2 în coada topului titlurile ce foloseau expresia „work for you”.

Iar cel mai slab titlu identificat de cei de la BuzzSumo, în ceea ce privește indicele de performanță Facebook Brand Engagement, face parte din titlurile care folosesc expresia „control of your”. Un astfel de titlu ar putea atrage în cel mai bun caz 24 de reacții la o postare. 

 

Știai ceva despre toate aceste lucruri? Dacă vrei să afli mai multe, pentru topul întreg și pentru alte detalii, poți citi acest articol. Vei învăța ce cuvinte ar trebui să folosești și să eviți atunci când îți promovezi afacerea pe Facebook.

Tu ce titluri folosești când scrii postări pe Facebook? 

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Începe Proiectul TăuStart your Project