Cum ar trebui sa arate site-ul meu?

cum-ar- trebui-sa-arate-site-ul-meu

          Cum ar trebui sa arate site-ul meu?

Este o intrebare care sta in mintea oricarei persoane ce doreste sa-si lanseze afacerea in online sau care doreste simpla prezenta pe reteaua web. Este absolut normal sa existe aceasta intrebare, dat fiind mediul concurential care este in continua crestere pe piata produselor si serviciilor de orice tip.

Noi, cei de la Baboon, suntem aici pentru a-ti raspunde la aceasta intrebare si pentru a te ajuta sa devii cunoscut in online intr-un mod placut.

In orice directie ai dori sa-ti lansezi o afacere, concurenta exista si este in crestere, asa incat modul in care te diferentiezi este extrem de important pentru a reusi.

Daca iti pui intrebarea „cum ar trebui sa arate site-ul meu?”, ar trebui sa stii faptul ca site-ul tau este cartea ta de vizita in mediul online. Acesta trebuie sa arate intr-un anumit fel pentru a atrage cititorii si pentru a-i converti pe cat mai multi in clientii tai.

Ti-am pregatit o scurta lista de lucruri pe care ai putea sa le faci pentru ca site-ul tau sa arate profesionist si sa atraga cat mai multi cititori.

  1. Principiul “Putin si bun” se aplica de minune in ceea ce priveste constructia grafica a site-ului.

Atunci cand vrei sa iti construiesti un site este bine sa-ti alegi un template grafic simplu, fara prea multe elemente sau efecte speciale, insa care sa aiba impact. Complicarea site-ului cu prea multe elemente sau prea multe efecte o sa duca la o incarcare mult mai lenta. De asemenea, o sa arate a curcubeu si o sa deruteze mai mult cititorul, decat sa-l focuseze pe ceea ce cauta pe site.

  1. Regula contrastului coloristic este numai buna de luat in seama.

De aici ar trebui sa plece practic fiecare miscare, atunci cand doriti sa va lansati un site. Stim ca doriti sa fiti cat mai expresivi si ca doriti sa va diferentiati si sa lasati masca cititorul, insa acest lucru nu presupune sa folositi pe site toate culorile ce le-ati invatat la scoala.

Simplitatea este regula de aur in design! Atunci cand va faceti un site puteti prezenta intr-o maniera eleganta si interesanta pentru cititor orice produs sau serviciu si cu cat este mai simpla coloristica site-ului, cu atat vor iesi in evidenta elementele cheie, cum ar fi butonul de inscriere la newsletter sau butoanele de comanda online sau paginile care au o importanta.

Este bine ca site-ul sa se bazeze pe o schema de maxim 5 culori. Puteti alege culori asemanatoare sau 2 nuante diferite pentru elementele grafice, apoi combinati o alta nuanta pentru bannerele site-ului, dupa care aplicati un contrast vizibil pentru text. Textul intotdeauna va trebui sa difere de culoarea de baza a template-ului, pentru a avea impact si pentru a atrage. Iar ultima nuanta o veti alege in contrast cu textul, dar sa nu se asemene nici cu template-ul, iar aceasta va fi folosita pentru elementele cheie despre care discutam mai sus.

  1. Site-urile aerisite reprezinta noua moda.

Fie ca este vorba de spatiul dintre paragrafe, fie ca este vorba despre spatiul dintre elementele grafice de pe site, simplitatea are un cuvant major de spus. Un site aerisit, un site care este asezat in pagina profesionist si care respecta normele decentei grafice va avea intotdeauna de castigat in fata cititorilor.

Stiati ca cititorii au un anumit mod de a se uita pe o pagina, atunci cand intra pe internet? S-a demonstrat stiintific faptul ca ei urmaresc pagina de sus in jos si de la stanga spre dreapta, cu mici variatii.

Se pot uita pe pagina dumneavoastra, miscand inconstient ochii sub forma de M, Z sau X. Tinand cont de acest fapt, puteti amplasa in puncte cheie elementele de maxima importanta ce ar trebui sa le vada cititorul si sa lasati site-ul destul de aerisit pentru a nu-l ataca pe cititor cu o avalansa de informatii. El va rupe singur din context ceea ce-l atrage si ce-l ajuta, urmand ca mai apoi sa ia o decizie finala cu privire la produsul sau serviciul oferit de dumneavoastra.

  1. Content is King!

Indiferent de nisa pe care activati, continutul site-ului dumneavoastra este cel mai important lucru de la care trebuie sa plecati. Acesta trebuie sa fie redactat profesionist, trebuie sa se axeze pe utilitate si pe persuadarea cititorului.

Lizibilitatea este un element cheie aici. De asemenea, trebuie sa aveti grija la erorile gramaticale si ortografice. Acestea deranjeaza in aceeasi masura in care deranjeaza si erorile de incarcare sau paginile moarte. S-ar putea ca o simpla greseala sa-ti frustreze cititorul si acesta sa plece.

Textul trebuie sa fie si el compatibil cu designul site-ului. De asemenea, tot raportat la text trebuie sa avem grija la optimizarea SEO a acestei parti. Textul trebuie sa fie SEO friendly pentru ca indexarea sa se realizeze mult mai usor, site-ul sa fie mult mai profesionist si sa arate intr-un mod cu adevarat atractiv. Aici intra si conexiunile. Fie link-uri interne sau externe, ele trebuiesc amplasate cu grija, facand site-ul sa fie curat si sa nu existe erori de incarcare si linkurile sa nu fie moarte, adica sa nu duca pe pagini inexistente.

  1. Navigarea este cheia succesului.

Se vehiculeaza faptul ca un cititor trebuie sa fie la maxim 5 click-uri de scopul final pentru care a intrat pe site. Trebuie sa te asiguri ca navigarea este usoara si il duce pe cititor la pasul final, care sa fie si in favoarea lui, sa ii fie util si sa fie si in favoarea dumneavoastra, sa va vanda produsul sau serviciul.

Deci, daca iti pui intrebarea Cum ar trebui sa arate site-ul meu?”, acestea sunt cateva reguli de bun simt pentru ca site-ul tau sa arate intr-un mod profesionist. Noi suntem aici pentru a va explica mai multe detalii si pentru a va ajuta sa realizati un site profesionist.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *