Content Marketing: Cum poți câștiga clienți prin conținut? 3 Modalități de mărire a traficului unui site
Content Marketing este o modalitate de promovare online care poate fi folosită de orice afacere online. De fapt, content marketing este cea mai folosită metodă de promovare de Baboon Web Design, din mai multe motive, pe care le vom enumera mai jos.
Printre cele mai mari avantaje se numără urmatoarele:
- este bun pentru SEO (Search Engine Optimization), în special pentru obținerea unor poziții bune pe cuvintele cheie „long tail”
- content marketing-ul făcut corect atrage link-uri de pe alte site-uri, link-uri care vor crește autoritatea site-ului la Google
- conținutul poate fi folosit pentru pe post de „combustibil” pentru conturile social media: Facebook, Twitter, etc.
Content Marketing la Baboon Web Design
Cum spuneam și mai sus, agenția noastră crede foarte mult în acest tip de promovare. Nu numai că ne ajută pe noi să creștem numărul de vizitatori pe site, ci ne face și mai buni în ceea ce facem! De fiecare dată când unul dintre „babuini” scrie un articol, acesta este documentat și analizat înainte de a fi postat.
În plus, considerăm că în acest fel putem aduce informații noi și utile nu numai clienților noștri, ci și celor care ne urmăresc dar nu au o colaborare cu noi. Este modul în care noi aducem un aport în acest domeniu, oricât de mic ar fi acesta.
Așadar, încercăm să-i învățăm pe alții ceea ce credem noi că le este util. Și în timp ce facem asta, învăâăm și noi!
3 Tipuri de Content Markenting
Acest tip de promovare poate fi împărțit în 3 mari categorii:
- Articole simple pe Blog
- Tutoriale video
- Studii de caz și analize
Cele 3 tipuri de content marketing se diferențiază prin anumite aspecte, dar în același timp considerăm că sunt legate între ele. Detalii despre fiecare în parte veți găsi mai jos.
Articole simple pe Blog
Acest tip de conținut poate fi extrem de diversificat. Până la urmă, poți scrie despre absolut orice! Atenție însă că „tata” Google apreciază dacă fiecare dintre noi scrie pe ce este specializat. Adică noi cei de la Baboon ne putem da cu parerea despre nu știu… să zic despre meteorologie. Dar asta nu ne va ajuta sub nicio formă:
- Un articol pe meteorologie ne-ar aduce nouă pe site un tip de vizitator pe care noi nu-l căutăm
- Robotul google începe să fie confuz referitor la serviciile pe care le oferim
În schimb, în cazul în care vom scrie domeniul web design și lucruri asociate cu acest domeniu, nu numai că vom fi din ce în ce mai pregătiți, dar și Google ne va considera expert în domeniu! Acest aspect se va vedea inclusiv în pozițiile de căutare corelate cu acest domeniu.
Așadar, ne ajută pe:
- optimizare SEO
- încredere și notorietate
- dezvoltare cunoștiinte
- alimentează paginile de socializare
Tutoriale video
Acest al doilea tip de content marketing este oarecum legat de primul. Poți să faci un video foarte util pentru utilizator, care să-i explice pe înțelesul acestuia cum ar trebui să facă un lucru. Cu toate astea, și articolele video au nevoie de o parte de text, în care să precizezi despre ce este aces video. Va fi mai simplu de înțeles pentru cel care vizionează acest video, dar și pentru robotul Google!
Acest tip de tutorial poate alimenta și pagina de youtube, care va crește din ce în ce mai mult și va aduce tot mai mulți vizitatori. Creșterea paginii de facebook va rezulta cu o creștere a autorității la google și respectiv o cerștere a blogului. Toate sunt corelate între ele!
Vezi categoria noastră de tutoriale video ca să înțelegi mai bine ce presupune acest tip de articole
Studii de caz și analize
Ei, aici vorbim de „un alt nivel” de a scrie un articol! Acest tip de content marketing necesită documentare, analize a unor diferite date și concluzii trase în urma acestor analize. Studiile de caz au în componența lor surse precizate, dar și multe alte date specifice, care sunt relevante la studiul de caz.
Un astfel de articol necesită resurse mai mari pentru redactare, dar are cele mai mari șanse să schimbe opinii și mentalități. Modul în care este realizat aduce dovezi clare la concluziile trase!
Dacă dorești să vezi cum este redactat, te rugam să vizitezi categoria noastră de studii de caz.
Concluzii
La o primă vedere pare că investițiile într-un blog nu aduc rezultate pe măsura energiei depuse. Cu toate astea, content marketing-ul este modul cel mai „sănătos” în care afacerea ta online se face simțită în piață. Îți va aduce cunoștiințe și dezvoltare personală, dar și notorietate și încredere!
Dacă ai nevoie de acest tip de serviciu, nu ezita să ne contactezi AICI.
Lasă un răspuns