Căutăm un full-stack developer. Aplică acum!
Căutăm un full-stack developer. Aplică acum!
Scris pe 14 noiembrie, 2017
5 min timp de citire

User Experience Standards: 5 mituri despre interfețele mobile

Lumea internetului este inundată din ce în ce mai mult de site-uri. Ghidurile de User Experience și sfaturile despre calitatea web design-ului deja au devenit tendințe de ultimă oră în branșă. Din ce în ce mai mulți oameni discută despre cum ar trebui sau cum nu ar trebui să arate un website. Noi ne-am gândit astăzi să-ți propunem o altă abordare pentru a descoperi cum arată un website de succes. 

Ne-am hotărât să demontăm, împreună cu tine, cu ajutorul acestui articol, 5 dintre cele mai mari mituri Mobile UX. Cum ar trebui să arate o interfață friendly pe mobil? Ce semnifică existența sau inexistența acestor mituri pentru site-ul tău? Ce poți învăța din toate acestea? Citește articolul în continuare și află la ce îți poate fi de folos acesta în mediul online!

5 mituri despre interfața mobilă a website-ului tău

O interfață grafică contează mult pentru prima părere a utilizatorului cu privire la site-ul tău. De fapt, oamenii de știință au demonstrat faptul că peste 90% din utilizatori sunt influențați la prima vedere de grafică. Astfel, cheia succesului tău ar putea fi reprezentată de interfață, în primul rând. 

Cum ar trebui să arate o interfață de succes pentru un website? Am mai discutat acest subiect și cu alte ocazii. Poți găsi aici, aici sau aici mai multe detalii. Însă astăzi nu mai zăbovim tot asupra acelei abordări. Astăzi, după cum am zis mai sus, vom demonta 5 mituri care s-ar putea să te încurce mai mult decât să te ajuta în proiectarea unei interfețe de succes pentru website-ul tău. 

1. Rapiditatea este cheia – Utilizatorii de mobile se grăbesc mereu

Este adevărat că oamenii au dezvoltat un comportament natural de scroll și tot ce le cade sub mână e sortit pieirii în negura istoricului. Însă nu întotdeauna este așa. Poate că utilizatorii se grăbesc, deoarece există extrem de mult conținut de filtrat. Totuși, ne petrecem majoritatea timpului din zi cu telefonul în mână. De pe telefon aflăm noile știri, de pe telefon ascultăm muzica preferată și pe telefon comunicăm cu cei mai mulți dintre prieteni. 

Oferă maximă atenție la detaliile unei interfețe mobile și nu te concentra doar asupra vitezei de încărcare a acesteia. Oferă atenție utilizatorilor. Fă-i să petreacă mai mult timp pe site-ul tău, personalizează reclamele și află rezultatele reale pe baza cărora să te ghidezi și să creezi legături speciale cu utilizatorii. 

2. Site-urile mobile nu necesită tot la fel de multe elemente

Dacă ecranul pe care vezi platforma e mai mic, asta nu înseamnă că site-ul trebuie să fie și el la același nivel. Nu renunța la filtrele de căutare personalizată și la funcțiile de bază ale site-ului, doar pentru că acestea nu pot fi integrate pe mobil. Găsește o soluție și împacă-ți clienții. Nu uita! Grija la detalii face totul. 

3. Standardele nu trebuie încălcate sub nicio formă

Este adevărat că elementele ce au avut odată succes sunt pasibile să aibă din nou. Însă acest lucru nu înseamnă că a fi diferit îți va aduce necazuri. Schimbă ceea ce ai de schimbat și conferă încredere utilizatorilor. Oferă-le un nou peisaj, o noua viziune asupra afacerii tale. Devino diferit, chiar dacă asta înseamnă să schimbi ceva, să faci un lucru diferit. 

4. Designerul se poate pune în pielea utilizatorului

O altă problemă în care cădem cu toții este următoarea: ne credem în stare să privim obiectiv un proiect 100%, pentru a putea identifica slăbiciuni și puncte cheie. Ne gândim că înainte de designeri suntem toți oameni. Și voi intrați pe site-uri și alegeți obiectele dorite. Ei bine, de această dată e diferit. Fie că este vorba de timpul redus, de gravitatea situației sau de altfel de elemente, în acest caz nu vei reuși să te pui în pielea personajului. 

Userii vor doar să-și rezolve problemele, iar acestea sunt total unice pentru ei. Tu nu poți fi un dicționar pentru nevoile tuturor. Fiecare îți va demonstra că gândește altfel, are alte priorități și acționează diferit în acest domeniu.

5. Simplu e bun, complicat e rău

Nu uita, din nou, faptul că peste jumătate din timpul unei zile stăm cu telefonul în mână. Suntem obișnuiți cu acest lucru de parcă ar fi parte din noi. O aplicație diferită nu va face ca interfața să fie greoaie la final de zi. Cu siguranță complexitatea nu înseamnă o greșeală în acest caz. 

E adevărat, simplitatea domină, însă și complexitatea are farmecul ei.

 

Acestea sunt cele mai întâlnite 5 mituri. Tu ce părere ai despre ele, cum le putem elimina sau cum le putem gestiona în favoarea noastră?  

Dacă dorești un site User Experience Friendly și conform noilor standarde, te așteptăm să ne contactezi

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Începe Proiectul TăuStart your Project