Top 3 cele mai eficiente pop-up-uri
Cu siguranță ai profitat și tu cel puțin o dată de un discount oferit de un pop-up. Dar cum îi convingi pe oameni să nu apese pe X sau, mai rău, să nu părăsească instant site-ul tău?
Învață să convertești vizitatorii în clienți cu cele mai eficiente pop-up-uri. Ți-am pregătit un top 3 al celor mai performante, conform statisticilor din 2020 și previziunilor pentru anul curent.
Înainte de asta, poți găsi ponturi utile și în articolele noastre trecute, unde am prezentat diferența dintre un pop-up pozitiv și unul negativ sau unde detaliem cum eviți ca pop-ul tău să fie considerat un spam.
Care sunt cele mai eficiente pop-up-uri în 2021?
Pop-up-ul care adună e-mailuri
Unii îi spun negociere, noi îi spunem motivare.
Funcționăm după regula aceasta: dacă îți dorești o adresă de e-mail a utilizatorului, trebuie să-i oferi ceva în schimb. Poate fi un discount, o broșură cu informații utile, un ebook sau o planșă de colorat. Opțiunile sunt nelimitate! Obiectivul tău, la final, e să îl convingi pe utilizator să acționeze.
Adresa lui de e-mail va fi valoroasă pentru strategia ta de marketing sau viitoarele obiective ale brandului tău. Astfel, nu doar că vei convinge utilizatorul mai ușor să achiziționeze serviciul sau produsul tău, dar îți vei pava calea spre campaniile din Newslettere.
Pop-up-ul care impune o decizie sau acțiune urgentă
Un deadline live va impune urgentarea unui situații în viața reală. Același lucru se întâmplă și în e-commerce. Iar pop-up-ul de acest gen este instrumentul perfect prin care să-l livrezi.
Pop-up-ul adaptat sezonului
Acest gen de pop-ul este personalizat în funcție de nevoile utilizatorului, de locație și perioadă, pentru a livra exact mesajul dorit de tine.
De exemplu, dacă ești un magazin cu rame și lentile de ochelari, un pop-up cu soluții sau șervețele care previn aburirea ochelarilor este perfect. Mai ales pe timp de pandemie, perioadă în care masca a devenit accesoriul obligatoriu. Ai clienții țintiți, cu nevoile țintite.
Optimizare, optimizare, optimizare
Știm cu toții cu pop-up-urile pot fi enervante, mai ales pentru cineva care nu e nou pe magazinul tău online, dar care e întâmpinat de fiecare dată de același mesaj. În mod cert, trebuie să le personalizezi pentru clienții tăi.
Iată o listă cu 3 aspecte de care să ții cont mereu, conform ultimelor statistici realizate de Sleeknote:
1. Imaginea și câmpurile de inserție
Un pop-up cu imagine convertește cu 83% mai eficient decât unul fără imagini. Pe când 2 câmpuri de completat (ex. nume și e-mail) s-au dovedit a fi bănuțul norocos, față de unul sau mai multe.
2. Timpul de afișare
Poate e cel mai important aspect: la cât timp de la încărcarea paginii apare pop-up? Cel mai performant interval s-a dovedit a fi la 8 secunde, lăsându-i utilizatorului timp pentru o primă impresie.
Desigur, există mai multe instrumente prin care poți măsura timpul ideal pentru site-ul tău. De exemplu, Hotjar sau Google Analytics, unde poți observa care e media de timp petrecută de fiecare utilizator pe website.
3. Optimizarea pentru mobil
Nu e o surpriză că cele mai eficiente pop-uri au o rată mai mare de conversie pe mobil decât pe desktop, cu aproape 2 procente. Ce e de făcut? Optimizarea pe mobil, simplificarea elementelor, utilizarea fluidă, care să nu frustreze utilizatorul.
În concluzie: cu sau fără pop-up?
Deși poate părea un o strategie intruzivă, e pe atât de persuasivă, când ai bifat toate căsuțele de optimizare. Pop-ul rămâne, așadar, unul dintre cele mai utilizate instrumente de conversie și de fidelizare a clienților.
Iar noi rămânem click-ul tău de ajutor când vine vorba de mentenanță pe website.
Lasă un răspuns