Cunoști limba germană? Aplică pentru o poziție de marketing!
Cunoști limba germană?
Alătură-te echipei noastre!
Scris pe 10 februarie, 2021
4 min timp de citire

Tipuri de campanii Facebook. Descoperă-le pe cele potrivite pentru afacerea ta. Partea II

Îți dorești promovare online pe Facebook, dar nu știi unde să pornești? Descoperă ce tipuri de campanii Facebook te pot ajuta pentru domeniul businessului tău, astfel încât să profiți de avantajele pe care ți le oferă social media.

Înainte de a seta o campanie, trebuie să descoperi care sunt obiectivele specifice de afacere. Mai scurt, ce îți acțiune îți dorești de la utilizator să fie îndeplinită, atunci când interacționează cu reclama ta. Să cumpere, să dea like paginii tale, să descarce o aplicație? Facebook Ads îți pune la dispoziție obiective specifice, setate în 3 categorii mari: Vizibilitate, considerare și conversii.

În articolul trecut am vorbit despre primele 2 obiective și ce tipuri de campanii Facebook poți realiza cu ele, iar astăzi îți expunem cum funcționează campaniile de conversii. Pe scurt, aceste 3 obiective cuprind cele 3 faze în care vei să-ți duci potențialii clienți:

  1. Să facă cunoștință cu produsele sau serviciile tale (vizibilitate).
  2. Să le ia în considerare pentru o viitoare achiziție (considerare).
  3. În final, să-l convingi că merită, astfel încât să ia decizia achiziționării (conversii).

 

Alegerea tipului de campanii Facebook în funcție de obiectivul dorit

Conversii

Suntem în stadiul conversiilor. Campaniile de conversii afișează reclamele oamenilor care sunt cei mai predispuși să facă acțiuni de valoare pe site-ul tău. Adică, să adauge produse în coș sau să-și adauge informațiile de plată. Ideal, chiar să achiziționeze ceva.

Obiectivele pentru aceste stadiul al promovării sunt:

Campaniile de conversii care sunt optimizate în așa fel încât să ajungă să producă acțiuni din partea audienței. Pentru asta, vei avea nevoie să ai instalat un Facebook Pixel pe website-ul tău, care să înregistreze vânzările provenite din campanii.

În aceeași direcție merge și campania de vânzări din catalog, însă aceasta afișează produse din shop, încurajând achizițiile online, direct de pe Facebook.

Nu în ultimul rând, Facebook a inclus aici și campaniile de trafic în magazin, prin care vei reuși să afișezi reclamele audienței care prezintă cele mai multe șanse de a-ți vizita magazinul fizic.

Acum că știi diferențele dintre ele, urmează doar să decizi sub ce formă vrei să ți se afișeze reclamele: carusel, colecție, banner sau video unic de prezentare.

De ce mai ții cont când alegi campania potrivită de promovare pe Facebook?

4 lucruri sunt aplicabile, indiferent de campanie: obiectivul, bugetul, rata de conversie și targetarea. Deja am discutat de obiectiv (vânzări, trafic, awareness), acesta este aspectul definitoriu.

În ceea ce privește bugetul și rata de conversie, acestea sunt interdependente: cu cât bugetul este mai mare și audiența setată corect, cu atât ai mai multe șanse să-ți crești rata de conversie. Tradus, asta înseamnă că atunci când te adresezi oamenilor potriviți, cu un buget potrivit, un procent mult mai mare dintre cei care ți-au văzut reclama vor deveni potențialii tăi clienți. Aici poți citi mai detaliat despre cum măsori profitabilitatea unei campanii de promovare pe Facebook.

Într-un articol viitor îți vom prezenta, pas cu pas, cum se setează cele mai comune campanii pe Facebook și Instagram.

Nu există o rețetă de succes

Pentru promovarea pe Facebook Ads nu există niciodată o concluzie, fiindcă totul e într-o continuă transformare. Recomandarea noastră este să testezi mereu variante noi, pentru a le decoperi pe cele mai profitabile pentru afacerea ta în online.

Indiferent de ce tipuri de campanii Facebook ai nevoie, specialiștii noștri sunt deja cu un click înaintea celorlalți.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Începe Proiectul TăuStart your Project