Studiu de caz: Cum și-a îmbunătățit Auto Trader prezența online pentru a susține afacerea? - Baboon Web Design
  • Română
Scris pe 20 februarie, 2018
5 min timp de citire

Studiu de caz: Cum și-a îmbunătățit Auto Trader prezența online pentru a susține afacerea?

Auto Trader este un exemplu pentru lumea online a platformelor de anunțuri. Un soi de OLX al mașinilor din România, au avut ca obiectiv anul trecut să își crească cota de piață și să devină lider pe piață în rândul site-urilor de anunțuri din UK și Irlanda.

Nimic mai simplu! Au discutat, au pus la cale un plan de bătaie și s-au apucat de treabă. Vrem să aflăm ce anume au făcut ei pe partea de Web Design pentru a-și îmbunătăți prezența online. Urmărim acest lucru, deoarece aspectul site-ului și navigabilitatea sa sunt practic principalii factori ce trebuie îmbunătățiți la o afacere ce se bazează pe un website pentru a funcționa.

Astfel, reprezentanții Auto Trader au realizat un studiu de caz pentru a identifica punctele la care au lucrat. Care sunt acestea? Le afli în rândurile de mai jos, urmărind studiul nostru de caz.

Ce schimbări au adus cei de la Auto Trader platformei online pentru a-și îndeplini obiectivele?

Digitalizarea este una dintre cele mai mari provocări pentru o firmă. Iar aceasta devine mai aprigă în momentul în care deja ai un website funcțional, dar identifici puncte slabe la el și trebuie să le schimbi. Intervin aici acțiunile de redesign, recalibrare și optimizare a site-ului. Uneori este greu și această etapă necesită mult efort. Acesta se poate măsura în timp și bani.

Auto Trader a reușit cumva să ocolească toate aceste piedici. Asta deoarece au folosit utilitarul de proiectare InVision pentru a putea dezvolta modele de website-uri pe actuala platformă, fără a petrece timp în modificarea actualelor firmware-uri.

Dezvoltarea eficientă a acestor noi caracteristici pentru site au fost o componentă esențială în eficientizarea firmei și activității sale. InVision este o platformă ce oferă design digital care concurează cu Adobe. Aceasta poate fi utilizată pentru a simplifica prototipurile clasice de site și pentru a le face mai intuitive. De asemenea, platforma oferă o modalitate mult mai rapidă de optimizare a variantei mobile pentru site-uri.

15 designeri au lucrat în permanență pentru a prelucra platforma și pentru a o adapta la nevoile companiei.

Auto Trader a fost una dintre primele firme ce a optat pentru internalizarea serviciilor de web / digital. Ei folosesc încă agenții specializate pentru design de brand sau pentru idei creative. Însă designul clasic și programarea sunt activități pe care le-au internalizat. Astfel, spun ei, au ușurat mult mai mult activitățile și au scutit timpi importanți.

Waterfall-based design process

Aceasta este una dintre tehnicile cele mai des utilizate în cadrul modificărilor făcute de Auto Trader. Au folosit designul cascadă, alături de elemente de flat-graphic pentru a îmbunătăți vizualul site-ului. Cu InVision și tehnica waterfall – based design părțile interesante ale produselor și serviciilor au fost extrem de mult scoase în evidență. Astăzi se folosesc o mulțime de tehnici de bază, corelate cu design-ul clasic, dar agil la Auto Trader.

Craft Prototype plug-in Library

Cu ajutorul InVision, dar și cu ajutorul Craft Prototype plug-in Library Auto Trader a putut să îmbunătățească designul, să-l facă mai intuitiv, mai deschis și mult mai ușor de adaptat la mobil sau alte dimensiuni.

Acest lucru scutește extrem de mult compania de petrecerea unui timp îndelungat pentru a reuși să dezvolte o platformă custom care să ofere toate aceste funcții de la zero, prin codare.

Collins, șeful departamentului de design, explică: „Se vorbește în comunitatea de proiectare că modulele firmware codate sunt moarte. Cred că mai au locul lor. Dar să ne îndreptăm spre prototipuri folosind Sketch sau Craft ne ușurează munca extrem de mult. Dacă vedem o problemă cu utilizatorul sau dacă textul de pe site este greșit, putem schimba prototipul în aceeași zi. Explorăm lucruri noi și găsim ceea ce se potrivește cu utilizatorii mai repede decât înainte.”

Ce tehnici de testare aplică Auto Trader?

Auto Trader rulează și „tehnici de testare de guerilă”, informale, axate pe experiența oamenilor aleatorii de pe stradă. „Întrebați cinci oameni într-un Starbucks ceea ce gândesc și hrăniți grupul de designeri din departamentul nostru cu aceste idei”, spune Collins.

Acest lucru face ca platforma să se îmbunătățească strict în funcție de factorii UX, fix în funcție de experiența utilizatorului cu site-ul.

Ce părere aveți de tehnicile folosite de Auto Trader?

Credeți că acestea sunt o modalitate bună de realizare a unui website? Vreți și voi un asemenea website sau doriți să rămâneți la platformele clasice?


Indiferent de răspuns, pentru un website de prezentare eficient sau pentru un magazin online care să vândă, ne puteți contacta.

Click aici pentru a ne contacta!


 

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Începe Proiectul TăuStart your Project