Statistici care arată că mediul de retail se schimbă. Care este implicația magazinelor online în acest domeniu?

Retailul este unul dintre cele mai abordate subiecte atunci când se discută despre influența internetului în business. Asta deoarece, conform studiilor, mediul de retail a crescut explosiv în ultimii ani datorită magazinelor online.

 

O nouă formă de retail ia naștere sub platformele de e-commerce. În ultimul deceniu unele dintre schimbări au dus la formarea unor adevărate explozii pe piața online. Iată cum arată vânzările în domeniul retail în ultimii ani, raportat la canalul principal de vânzare: site vs. magazin fizic, în Marea Britanie.

Se observa clar faptul ca mediul online începe să conteze din ce în ce mai mult în acest domeniu. Iar creșterea este una mai mult decât accelerată, cel puțin din anul 2015 până în prezent.

 

Online-ul începe să acapareze din ce în ce mai mult domeniul de retail, iar acum este un moment mai bun ca niciodată de a lansa un magazin online, spun antreprenorii din domeniu.

 

Iată cum arată și creșterea vânzărilor în ceea ce privește acest domeniu, pe canalul online, în SUA.

Astfel, două dintre cele mai puternice economii ale lumii, încep să se bucure cu o creștere exponențială de beneficiile mediului online. Și cu toate acestea, niciuna dintre cele două nu este pe locul 1.

 

Locul 1 în topul celor mai avansate economii în e-commerce este al Chinei, aceasta având o creștere mai mare, detronând SUA încă din anul 2013. Conform specialiștilor, până în anul 2023 piața de retail din e-commerce va ajunge la 2,5 trilioane de dolari în Asia. Iar 28% din totalul companiilor axate pe retail vor vinde global, cu ajutorul magazinelor online specializate.

 

Aceste cifre sunt destul de încurajatoare pentru antreprenorii ce doresc să înceapă o afacere în mediul online. Iar noi putem fi aici, ca parteneri de încredere, pentru lansarea unui magazin online optimizat și eficient, care să vândă încă din prima zi.

 

Dacă îți dorești un astfel de magazin online, contactează-ne!

 

Ce alți factori mai trebuie luați în calcul în afară de prezența online?

 

Un studiu de caz interesant arată și cât de mult a crescut în ultima vreme traficul de pe mobil pe aceste platforme online. Statisticile arată că în ultimii 6 ani, pentru compania Schuh, traficul de pe mobil a crescut de 6 ori. Iată ce înseamnă atunci când o companie valorifică informația de care dispune și adaptează site-ul conform comportamentului userilor săi.

 

Așadar, nu e de ajuns să fii prezent online. Trebuie să ai și un website optimizat. Iată de ce.

O creștere clară a traficului de pe mobil, față de traficul din alte canale se poate observa mai sus. Mai mult, AnnualReports afirmă în cadrul studiului pe domeniul de fashion online (unul dintre top 3 domenii în care online-ul generează cele mai mari vânzări) că traficul pe mobil a ajuns la 77% în acest an, în raport cu 16% în anul 2012.

 

Așadar, site-ul tău trebuie în mod obligatoriu să fie și optimizat pentru mobil pentru a putea crea astfel de performanțe. Pentru mai multe detalii în acest sens, poți urmări și articolul de aici.

 

 

Ce spun alte studii despre domeniul online?

Iar acestea nu sunt singurele studii care arată importanța unui website. Unele studii relevă faptul că 56% dintre oameni au bifat ca principal factor mediul online, ca răspuns la întrebarea “Unde te aștepți să găsești informațiile de contact ale unei companii”.

 

Iată așadar, că 5 din 10 oameni se așteaptă să-ți găsească afacerea online, atunci când caută informații despre tine. Mai multe detalii despre acest studiu găsești aici:

Cat de important este un website pentru o afacere aflată la început?

 

Aceste lucruri fiind spuse, noi considerăm că știi ce ai de făcut. Cel mai bun moment pentru a lansa afacerea ta online este acum.  Așa cum spunea și Mark Twain… “secretul reușitei este să te pui pe treabă”.

 

Noi te putem ajuta. Dacă vrei să afli cum, contactează-ne!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *