Cunoști limba germană? Aplică pentru o poziție de marketing!
Cunoști limba germană?
Alătură-te echipei noastre!
Scris pe 13 septembrie, 2017
4 min timp de citire

SEO Factor direct influențat de site-urile responsive.

De fiecare dată când ne raportăm la SEO Factor-ul site-ului nostru, dorim să îmbunătățim pozițiile paginilor în Google. Dorim ca site-ul nostru să ajungă pe prima pagină, pe cuvintele cheie relevante. Și pentru acest lucru suntem dispuși să testăm diverse metode și să încercăm tot felul de tehnici SEO. 

Astăzi noi ne-am hotărât să vă evidențiem legătura directă între un site responsive și coeficientul SEO al site-ului. Ce avantaje aveți din punct de vedere optimizare SEO dacă vă faceți un update la site, pentru a fi responsive? 

1. Time on page 

Dacă site-ul tău este responsive, vei acumula mult mai mult trafic (70% din traficul organic provine de pe mobil în zilele noastre). Astfel, unii utilizatori, intrând pe site și descoperind că acesta este adaptabil pe mobil, ba mai mult, are și un design modern, vor petrece mai mult timp pe pagină. Iar acest lucru reprezintă unul dintre factorii de care Google ține seama. Cu cât site-ul tău înregistrează mai mult timp petrecut pe pagini, cu atât Google îi conferă mai multă autoritate. 

Fă un update la site și construiește-ți o platformă responsive cu ajutorul specialiștilor Baboon. Contactează-ne acum! 

2. Page Speed

Un site responsive va fi adaptat la noile tehnologii, iar fiind optimizat va rula mult mai rapid. Viteza de încărcare a unui site este unul din principalii factori SEO pe care Google îi ia în calcul. Cu cât site-ul tău se încarcă mai rapid, cu atât este mai bine indexat de Google și considerat un site de încredere, un site model. Astfel, vei avea mai multe șanse să-ți îmbunătățești poziția pe motoarele de căutare.

3. Bounce Rate

Un site cu un design atractiv, cu un conținut cursiv și foarte ușor de parcurs va avea un Bounce Rate extrem de scăzut. Utilizatorii care pot parcurge cu ușurință site-ul și întâlnesc elemente interactive pe el (CTA-uri, butoane de acțiune, secțiuni parallax) tind să petreacă mai mult timp pe site. Astfel, ei vor încerca să afle cât mai multe informații de pe site-ul tău și vor vizita mai multe pagini. Google va ține cont de acest lucru, deoarece și Bounce Rate-ul este un factor SEO extrem de important.

UN BUN INSTRUMENT PENTRU MENȚINEREA UNUI BOUNCE RATE SCĂZUT ESTE BLOGUL!

Dacă titlurile articolelor tale sunt foarte atractive, iar conținutul este bine structurat în paragrafe aerisite, șansa ca utilizatorul să citească articolul și să mai dorească să ajungă pe altă pagină a site-ului tău pentru detalii crește semnificativ. 

4. Conținutul duplicat

Dacă ai un website și dorești să-ți construiești o altă variantă strict pentru mobil, te vei trezi cu o mulțime de conținut duplicat. Dacă adaptezi site-ul ce-l ai la o temă responsive, vei evita din start această problemă. În plus, nu vei avea de administrat două platforme diferite. Google este incredibil de strict în ceea ce privește conținutul duplicat. Așa încât nu ar trebui să glumești pe această temă. 

Despre penalizări și despre întreg subiectul de CONȚINUT DUPLICAT, poți găsi detalii în acest articol

5. Avantaje în Social Media

Un site modern care conține o vastă arie de informații și un conținut atractiv va atrage cu siguranță mai multe distribuiri. Iar în ultima vreme link-urile din Social Media au început să conteze pentru Google. Rețelele sociale sunt o modalitate bună de a-ți crea o rețea de link-uri valoroase pentru site-ul tău. 

Încurajează distribuirea conținutului tău prin butoane sociale și prin conținut bogat și atractiv! 

 

Mai multe detalii despre SEO în urma unui redesign de site poți găsi și aici.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Începe Proiectul TăuStart your Project