Schimbările Google în rețeaua de Advertising în 2017 - Baboon Web Design
  • Română
Scris pe 30 iunie, 2017
4 min timp de citire

Schimbările Google în rețeaua de Advertising în 2017

Anul 2017 a este cu siguranță anul schimbărilor pentru rețeaua de publicitate prin Google Adwords. Schimbări importante s-au realizat de-a lungul anului și multe încă așteaptă să fie lansate pe piață. Trecând peste faptul că rețeaua de advertising Google începe să se bazeze din ce în ce mai mult pe anunțurile Extended Text, anul acesta vor mai avea loc și alte schimbări. 

Astăzi dorim să detaliem acest subiect și să vă aducem în față câteva din acestea. Așadar, să descoperim împreună cele mai importante schimbări pe care le pregătește Google pentru advertising în 2017. 

Adio reclame Google Adwords în Gmail

Se pare că Google a realizat faptul că unele modalități de promovare prin Adwords sunt cu adevărat agasante. În acest an este în discuție renunțarea la adurile din mail. Acestea puteau fi targetate de către promoteri pe baza unor criterii specifice, pe care Google le afla, răsfoind mailul nostru. 

Acest lucru este destul de deranjant, deoarece toate datele confidențiale sunt la îndemâna crawlerelor speciale. Ei bine, Google a decis să țină cont de acest lucru și să elimine astfel de aduri. Însă vestea este una bună, doar în proporție de 50%. 

Vă gândeați cumva că ar renunța Google la o piață de peste 30 de milioane de euro (bugete investite în acest tip de reclame)? Google Adwords nu va mai permite rularea campaniilor în Gmail doar pentru acei utilizatori care au serviciul Premium de la Google (Gmail + Cloud + soluțiile de management Google). Utilizatorii normali vor fi în continuare bombardați cu astfel de aduri. 

Google Adwords Gmail Ads

Reclame Adwords pentru Voice Search

Conform Gyro, Google ar urma să introducă un tip nou de reclamă în rețeaua de advertising. Declarația Melissei Mackey relevă faptul că Voice Search-ul devine un trend din ce în ce mai înfloritor. În acest context, Google poate profita, lansând pe piață campanii specifice pentru această componentă. 

Mecanismul prin care ar urma să fie produse reclamele este în testare. Însă specialiștii spun că acest tip de reclame ar avea o rată de conversie extrem de ridicată, datorită specificității cuvântului cheie, care nu va mai fi scris, ci rostit. Vom putea targeta astfel forma exactă a fiecărui cuvânt, fără să mai irosim bugete pe celelalte potriviri broad din rețea. 

Pe lângă aceste schimbări majore, Google pregătește și o modalitate mult mai specifică de targetare. Aceasta ar urma să se asemenea cu tiparul Laser Targeting pe Facebook, pentru crearea audiențelor custom. Google Adwords ar urma să adopte o modalitate specifică de targetare, care să nu mai facă apel doar la cuvintele cheie, ci și la comportamentul specific al utilizatorului. 

Schimbare de performanță în campanii Extended Text

De asemenea, conform StartUPCafe, specialiștii declară că introducerea anunțurilor extinse, cu 2 câmpuri de titlu de 30 de caractere și un singur câmp de descriere de 85 de caractere, au modificat performanța unor cuvinte cheie. Cuvintele non-branded au devenit mult mai ieftine, în ceea ce privește costul per click.

Cuvintele non-branded, cele care nu conține numele brandului tău sau ceva foarte asemănător, au avut o scădere a costului per click de până la 50%.

Acest lucru a influențat extrem de mult creșterea de lead-uri. Acum puteți câștiga mult mai ușor leade-uri pe o campanie setată pe cuvinte long tail, non-branded, care înainte erau inaccesibile din cauza prețului.

 

Așadar, toate aceste schimbări trebuiesc testate și aplicate în campanii, pentru o eficientizare mult mai rapidă și mai consistentă a campaniilor Google Adwords.

Voi faceți Google Adwords pentru site-ul vostru?

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Începe Proiectul TăuStart your Project