Rata de conversie – 3 modalitati prin care o crestem

rata de conversie

Atunci cand ai un magazin online si afacerea ta se invarte in jurul acestei platforme, singurul lucru ce ar trebui sa te preocupe este rata de conversie. Trebuie sa fii mereu la curent cu noile tendinte si sa vezi intotdeauna prin ce moduri poti ajunge la formula optima pentru a creste rata de conversie.

Astazi Baboon iti da trei sfaturi utile pentru a creste rata de conversie garantat, in termen foarte scurt!

Asadar…

CUM CRESTEM RATA DE CONVERSIE A UNUI MAGAZIN ONLINE?

  1. Segmentarea publicului tinta

Atunci cand rulezi o campanie de promovare in mediul online (Ex: Campanii CPC – Adwords) trebuie sa ai in vedere un lucru extrem de important, anume PUBLICUL TINTA!

Nu poti rula un mesaj de promovare a brandului tau catre un public total dezinteresat. Exista diverse metode de segmentare a publicului tinta.

Exemplu concret:

Poate iti doresti sa vinzi anumite produse (pantofi de dama) intr-o regiune precis determinata (judetul Cluj). In acest moment ai deja doua variabile extrem de importante pe care le poti folosi ca linii de ghidaj in segmentarea publicului tau. Vei selecta doar judetul Cluj pentru difuzarea reclamelor si vei selecta doar reprezentantele clasei feminine. Poate produsul tau este unul fashion si axat pe noile tendinte din moda, asa incat nu vei avea in publicul tinta femeile cu varsta peste 30 de ani, deoarece produsul este unul adolescentin.

In acest mod ajungi sa segmentezi publicul si in momentul in care vei investi in reclama, sansele ca produsul tau sa atraga vor fi extrem de mari, iar rata de conversie va fi automat mai mare decat atunci cand mesajul tau ajungea la un public general, care putea sa fie sau sa nu fie interesat de produsul tau sau acesta putea sa nu li se potriveasca.

  1. Optimizarea campaniei de online marketing pentru maximizarea eficientei

Acest proces va dura exact atat timp cat va dura campania propriu zisa, iar atentia pe care trebuie sa o oferi acestui pas este esentiala. In cazul unei campanii Adwords, inca de la primul anunt realizat va trebui sa optimizezi continuu modul in care acesta prezinta mesajul tau catre publicul tinta

Exemplu concret:

Un anunt va fi bazat intotdeauna pe unul sau mai multe cuvinte cheie, acele cuvinte reprezentand nucleul campaniei tale, ceea ce vrei sa vada consumatorul final, ceea ce crezi tu ca va atrage consumatorul sa cumpere. In momentul in care vei alege cuvintele cheie, vei obtine un anumit pret pe ele. Dupa ce ai setat acele cuvinte cheie si ai inceput sa rulezi anuntul, cuvintele se vor comporta diferit. Unul va atrage mai multe click-uri, altul nu va fi la fel de eficient. Tu va trebui sa fii cel ce are grija sa plateasca numai cuvintele cheie eficiente, care atrag click-uri pe site-ul tau si care cresc astfel posibilitatea de a convertii vizitatorii in clienti finali.

  1. Realizarea mesajelor personalizate

Una din cele mai eficiente metode de crestere a ratei de conversie este gandirea strategica a mesajului difuzat prin intermediul campaniei de online marketing. Cu cat atragi mai mult consumatorii prin mesajul tau si ii faci sa se simta comod in jurul produsului sau serviciului pe care il vinzi, cu atat mai multe comenzi finalizate vei inregistra, afacerea ta ajungand sa fie profitabila in foarte putin timp.

Cum construim un mesaj publicitar in mediul online?

Exista enorm de multe programe, platforme de marketing ce-ti permit sa comunici un mesaj in masa, catre foarte multe persoane. Este greu a crede ca in toata aceasta etapa de mecanizare poti construi ceva personalizat, insa nu este asa.

Spre exemplu, in momentul in care trimiti un newsletter, poti gasi in modulele platformei setari care iti permit sa personalizezi header-ul mesajului, asa incat fiecarui consumator sa-i apara prenumele in titlul email-ului sau email-ul sa inceapa cu binecunoscuta formula de adresare „Dear John,…” Poti inlocui numele si astfel, vei trimite un mesaj personalizat catre fiecare din consumatorii tai, desi mesajul va fi trimis automat si intregul proces va fi mecanizat.

Cifrele arata faptul ca astfel de mailuri personalizate cu numele consumatorului in titlu sunt deschise cu pana la 26% mai mult.

De asemenea, există posibilitatea de integrare a unor bannere personalizate in mesaje. Asadar, daca doresti sa trimiti un mesaj cu ocazia zilei de nastere a unui client, poti sa-i creezi un banner cu o imagine sau o animatie care sa reprezinte exact sarbatoarea zilei onomastice.

Acestea sunt câteva sfaturi pe care specialistii Baboon se bucura sa ti le ofere, pentru a te ajuta sa cresti rata de conversie a magazinului tau online, sa maximizezi profitul afacerii tale si sa realizezi campanii de online marketing ca un adevarat profesionist. Pentru mai multe detalii asupra acestui aspect, poti consulta ghidul nostru de promovare online sau ne poti contacta.

Suntem bucurosi sa-ti oferim servicii profesioniste de web design si promovare online cu succes garantat in cel mai scurt timp! 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

    Baboon Web Design Rated 5 / 5 based on 56 reviews. | Review Me