Iti place sa dezvolți oameni? Aplică acum la poziția noastră de Coach!
Iti place sa dezvolți oameni?
Aplică acum la poziția noastră de Coach!
Scris pe 29 ianuarie, 2017
3 min timp de citire

QR Code-ul – o aplicație demodată sau un element de interactivitate trendy?

QR Code-ul este un element din ce în ce mai des întâlnit în online. De multe ori este asociat cu aplicațiile, nu cu site-urile web de prezentare. Însă această abordare poate avea dezavantaje uneori. Astăzi discutăm mai multe despre QR Code și avantajele lui în web design

QR Code-ul ca o formă elegantă de contact

QR Code-ul poate fi o metodă foarte elegantă de a menține legătura între 2 entități, printr-un mesaj criptat. Poți, spre exemplu, să ai pe pagina de prezentare o promoție, pentru care ai nevoie de datele de contact ale vizitatorului. Prin intrmediul scanării unui QR Code, acesta poate să-ți ofere întreaga listă de date, fără să mai fie nevoit să completeze un chestionar de contact. 

Avantajul principal al acestui element este că poate fi scanat foarte ușor și că poate conține extrem de multă informație în comparație cu spațiul ocupat pe pagină. Orice telefon cu o cameră poate scana acest tip de informație. 

QR Code-ul – element de interactivitate în promovarea online

Atunci când te promovezi online și apari într-o interfață cu toate elementele unui mesaj multimedia complet: text, imagine, video, link, acest micuț element este tot ceea ce îți lipsește. Simpla lui apariție poate atrage consumatorul și-l poate chema la acțiune.

Spre exemplu, dacă realizezi un concurs, poți să plasezi un astfel de QR Code în interiorul mesajului și să condiționezi vizitatorii să-l scaneze și să-l trimită pentru a putea trece în următoarea etapă.

Acesta poate fi utilizat și în postura de aplicație internă. Poți să-l setezi cu funcția unui buton de like, iar cel ce îl scanează să-ți ofere astfel un like pe o rețea socială. Poți să aduni prin intermediul lui baze de date de email-uri. Cei ce îl vor scana ți-l vor trimite, iar tu vei obține datele lor.

Toate acestea face din minunatul element un CTA eficient.

QR Code-ul – un element ușor de generat și de inserat în cadrul unui articol

Pentru a construi un astfel de element interactiv, poți intra pe site-uri de profil, pe generatoare de QR Code-uri. Un bun exemplu în acest sens este qrcodegenerator.com. Bineînțeles că aceasta este o singură variantă. Mai poți găsi multe alte site-uri de acest gen în mediul online.

 

Ce spun consumatorii cu privire la acest element?

  • Conform unui studiu, jumătate din utilizatorii de smartphone au spus că au scanat măcar odată un QR Code, iar 71% din respondenți au spus că a fost un proces ușor.
  • Mai mult decât atât, 41% din cei ce au răspuns au spus că le-a fost de folos scanarea (au ajuns să îndeplinească scopul QR Code-ului).
  • Doar 18% din respondenți au negat utilitatea acestor elemente.
  • Mai multe detalii despre acest element și despre utilizarea lui în web design puteți găsi aici.

 

Voi ați folosit vreodată un QR Code în mediul online? Spuneți babuinului părerea voastră cu privire la acest element, iar noi o vom lua în calcul în proiectele ce urmează.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Începe Proiectul TăuStart your Project