1. Context
Despre client
Culoare, blândețe, siguranță. Sunt doar 3 dintre aspectele care trebuie să definească universul fiecărui copil. Sunt și 3 dintre aspecte pe care Dipoland le caută în fiecare produs pentru copii, înainte de a-l aduce pe piața românească.
Atunci când i-am întâlnit, și-au dorit să deschidă părinților un spațiu în care pot găsi necesarul pentru cei mici, de la informații și sfaturi, la produse atent selecționate ale unor branduri internaționale premiate, pe care au avut curajul să le aducă în premieră în România. Iar de atunci, au tot crescut. La fel și comunitatea care a avut încredere în produsele lor.

2. Acțiune
Ce am făcut noi?
Fondatorii Dipoland sunt de părere că e nevoie de decizii de cumpărare sănătoase pentru a crește un copil. Iar acesta a fost punctul în care ne-am alăturat noi, cu un magazin online prietenos și colorat, care să fundamenteze încrederea utilizatorilor și să expună avantajele fiecărui produs selecționat. În cazul acesta, utilizatorii sunt părinții, pentru care fiecare minut e mai prețios decât cel trecut. Astfel, printr-un proiect de design personalizat și optimizări constante, magazinul online a devenit intuitiv și fluid.
La toate acestea, am adăugat un sistem de filtrare avansat, astfel încât fiecare părinte să fie întâmpinat de cea mai bună sugestie de achiziție, după numai câteva click-uri.

3. Rezultat
Efectele
130%
Creșterea traficului pe site
140%
Creșterea coșului mediu
143%
Clienți care revin
Un magazin online care s-a bucurat de vânzări încă din primele luni și care a consolidat o comunitate stabilă în jurul brandului.