Premiile UX Awards 2018 decernate. Cine este marele câștigător?

Pe 20 iunie 2019, în cadrul galei UX Awards (IFA), organizată an de an la Berlin, premiile UX Awards pentru cea mai atractivă și user-friendly experiență cu utilizatorii au fost decernate. Robotic Suit, proiectul celor de la Festo AG & Co este câștigătorul acestui an.

 

Campania a uimit prin inovație și prin ușurința de adaptare a unui robot 100% automatizat, la comenzile umane, primite de interfață printr-o simplă tabletă. Membrii juriului s-au declarat impresionați de modul în care un robot poate fi controlat prin simpla funcție drag & drop de către orice utilizator, fără nicio experiență tehnică sau de programare.

 

S-a analizat în acest an experiența creată de companie, modul în care aceasta creează o legătură, un “pod al tehnologiei” între utilizatori și proiect. “Programarea se face prin simple comenzi de drag-and-drop de pe ecranul tabletei sau prin mutarea pur și simplu a brațului robot în direcțiile dorite. Bionica de ultimă oră se ocupă de restul, contribuind radical la sensibilizarea robotului în îndeplinirea mișcărilor umane.”

 

Puteți descoperi site-ul proiectului Robotic Suide (Bionic SoftArm Festo) aici. Iar site-ul multinaționalei FESTO poate fi vizualizat aici: Festo.COM.

 

UX Design Award GOLD 2018 pentru FESTO Bionic SoftArm.

Acesta este premiul pe care echipa de specialiști din spatele brandului nemțesc l-a acaparat în acest an, demonstrând o experiență unică și un nivel de înțelegere a principiilor de user experience dincolo de orice limite.

 

Premiul a fost acordat, luând în calcul diverși factori. Printre cei mai importanți factori analizați s-a situat simplitatea interacțiunii cu userii. Proiectul a generat interes extraordinar, deoarece operarea robotului este extrem de intuitivă și nu necesită nicio pregătire tehnică a userilor. Tocmai prin simplitatea utilizării produsului FESTO a demonstrat o complexitate a acestuia de neimaginat.

 

Proiectul setează un standard extrem de înalt din domeniul conectivității tehnologiei cu mediul uman. Automatizarea și robotica sunt domenii din care oricine are de învățat, iar FESTO a demonstrat că nu ai nevoie decât de inițiativă pentru a învăța ceva nou.

 

Pentru a-și îmbunătăți rata de interacțiune cu utilizatorii, dar și pentru a-i face pe aceștia să înțeleagă cum funcționează produsul, brandul a desfășurat o campanie de informare video.

 

Așadar, susținută de o serie de parteneri business, echipa de comunicare FESTO a lansat o serie de video-uri despre “descoperirea magiei automatizării în adevăratul sens al cuvântului”. Un video în care ei explică principiile de funcționare și principalele caracteristici ale produsului se poate viziona aici.

 

Cine se mai află printre participanții la gală?

În bătălia pentru premiul UX Awards 2018 s-au aflat și companii precum: Continental, Samsung, Deutsche Bank sau Daimler.

 

În urma decernării premiilor, Andy Parker Bates, Product Marketing Manager la FESTO a declarat că se bucură, alături de întreaga conducere a companiei, că munca intensă a echipei FESTO a dat rezultate și în acest an.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *