Pop-up eficient. Ce înseamnă și cum se creează

Un pop-up eficient

Atenția la detalii

În jungla online contemporană, cel mai important lucru de luat în calcul și de către specialistul web design & development (care creează site-ul) și de către specialistul în marketing online (care promovează site-ul) este ATENȚIA.

Atenția este un lucru limitat de care dispune vizitatorul unui site. Este atât de limitat, încât, conform studiilor de specialitate, în anul 2016 un vizitator așteaptă în medie 2.4 secunde până să se încarce un site. Dacă în aceste 2.4 secunde site-ul nostru nu este încărcat, nu mai beneficiază de atenție din partea utilizatorului. Din acest fapt concluzionăm că ATENȚIA se află în strictă legătură cu VITEZA. Iar în moemntul în care un vizitator intră pe site-ul nostru, pentru a-l menține cât mai mult timp pe site, avem nevoie să îi creăm o EXPERIENȚĂ UNICĂ cu site-ul nostru (UX).

Căutările vizitatorilor

Odată ce a intrat pe site-ul nostru, vizitatorul caută ceva. Conform unor studii, peste 77% din utilizatori se informează online cu privire la un produs, înainte de a-l cumpăra sau testa. Este extrem de important să știm ce anume caută și modul în care caută. Tocmai de aceea, analiza comportamentului unui consumator este esențială. Vom afla prin această analiză ce anume îi atrage atenția și cum putem să-l menținem atent, concentrat pe site-ul nostru.

Un foarte bun instrument de a atrage atenția unui utilizator este pop-up-ul.

Pop-up-ul este o formă de interacțiune online între utilizator și site. Sunt forme de publicitate online întâlnite la scară largă, fiind destinate atragerii traficului sau colectării adreselor de email.

Un pop-up este o fereastră de browser nouă, care apare pe site prin intermediul unui JavaScript și prezintă informații de interes pentru consumator (o nouă ofertă, o promoție, un articol interesant, posibilitatea abonării la un newsletter etc), având în același timp intenția să atragă utilizatorul spre un anumit Landing Page sau pe o anumită pagină din site.

Pop-up-ul și confuzia SPAM

Totuși, pop-up-urile sunt privite foarte des ca SPAM de către utilizatori și rareori acestea își duc la bun sfârșit misiunea. Doar cele mai atent construite și cele mai creative pop-up-uri se pot dovedi a fi eficiente. Așadar, cum construim un pop-up eficient și ce anume ar trebui să conțină acesta?

Pentru a construi un pop-up eficient trebuie să luăm în calcul elementele fundamentale ce guvernează existența mediului online în care activăm azi: atenția, viteza, interactivitatea, experiența utilizatorului etc. Pe baza tuturor acestor elemente, putem gândi o strategie și putem ajunge la anumiți pași prin care să realizăm un pop-up eficient.

Un pop-up eficient

Iată lista Baboon cu privire la regulile pe care ar trebui să le respecte un pop-up eficient:

  • Pop-up-ul nu trebuie să îngreuneze viteza de încărcare a site-ului sau să producă erori de încărcare (să nu poate fi vizualizat în diferite browsere sau să apară incomplet).
  • Niciodată pop-up-ul nu va apărea în momentul încărcării unui site (Este indicat să așteptăm între 3 – 5 secunde până la activarea pop-up-ului).
  • Un pop-ul eficient va conține întotdeauna o imagine (gândită în funcție de subiectul pop-up-ului, în funcție de pagina de destinație și special creată pentru a atrage atenția).
  • Textul va fi înlocuit mereu cu un CTA (3 – 5 cuvinte maxim) în cadrul unui pop-up.
  • Fofosește Adobe Flash pentru a crea pop-up-uri interactive (efecte speciale de intrare pe site, animații etc), dar fii atent, în același timp, la respectarea primei reguli.
  • Dimensiunile pop-up-urilor nu sunt standard, însă cu desăvârșire ar trebui să lipsească pop-up-ul full screen (tendința utilizatorului este de a închide pagina cu totul în cazul acestui pop-up).
  • Un pop-up trebuie să respecte întotdeauna decizia consumatorului de a-l închide (trebuie să prezinte mereu, foarte clar, butonul de închidere a ferestrei).
  • Folosește cookie-uri pentru targetarea eficientă a pop-up-ului (odată ce s-a afișat unui utilizator și acesta a dat click pe el, s-a abonat la newsletter, a vizitat LP-ul, să nu se mai afișeze).

Pentru mai multe detalii sau pentru a te ajuta cu realizarea unui site profesionist și a unui pop-up eficient pentru site-ul tău, Baboon îți stă la dispoziția, așa cum te-ai obișnuit deja.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

small_c_popup.png

Ce vânzări ar trebui să ai de fapt

What sales should you actually have

Completează chestionarul nostru și obține sfaturi personalizate
care te vor ajuta să crești considerabil vânzările online
în mai puțin de 30 zile

Take our quiz and get customized advice that will walk you trough
how you can get more revenue in less than 30 days

(durează 2 minute)

(less than 2 minutes)