Pagina business Facebook ofera o experienta mai buna UX
Pagina business Facebook, o oportunitate pentru orice afacere online
Pagina business Facebook este oarecum necesară pentru orice afacere online din ziua de azi, atât pentru creșterea afacerii online, dar și pentru credibilitatea business-ului! De fapt fiecare afacere de astăzi pare să aibă propria pagină business pe Facebook, și pe bună dreptate!
Facebook este o forță extrem de mare în marketing, fiind cel de-al doilea cel mai vizitat site din lume. Nici o afacere nu își permite să piardă oportunitatea de a se ridica sau de a prinde niște clienti prin intermediul acestui gigant social media.
Pagina business noua: modificari si aspect
În ultimele câteva zile, compania Facebook a finalizat și a lansat pagina business nouă, care este caracterizată printr-un aspect mai curat și mai ușor de utilizat. Una dintre cele mai proeminente schimbări pe care utilizatorii o vor observa este faptul că filele (sheet-urile) au dispărut complet. Acestea au fost înlocuite cu o navigare sub formă de bară laterală (sidebar), în partea stângă.
De asemenea, butoanele de acțiune de pe pagina business cum ar fi „shop now”, „learn more” și „Sign Up” sunt mai proeminente decât au fost vreodată. Facebook a început să experimenteze cu acest nou model de pagină business în urmă cu câteva luni, dar abia acum au lansat-o pe o scară mai largă.
În ultimele două luni s-au văzut câteva modificări minore ale paginilor de afaceri, dar nu atât de mari ca acestea din urmă. De exemplu, la început, paginile comerciale aveau o fotografie de copertă mai mare. Aceasta îndepărta orice anunțuri grafice care de obicei apăreau pe partea dreaptă a paginilor desktop.
UX (User Experience Design) – Design pentru experienta utilizatorului
Experiența de utilizator (User Experience) se schimbă drastic, datorită acestei reproiectări. Imaginea de profil nu va bloca fotografia de copertă a unei pagini, deoarece acesta din urmă a fost mutată în dreapta. Fotografia de copertă păstrează în continuare aceleași dimensiuni: 828 X 315 pixeli.
Surprinzător, butonul de acțiune albastru este acum în partea din dreapta-sus a paginii, chiar sub fotografia de copertă. De asemenea, companiile se bucură de mai multă posibilitate de personalizare. Acest buton de acțiune poate fi configurat pentru a arăta exact tipul de acțiune dorit de administratorul paginii business. De exemplu, butonul de acțiune poate fi setat pentru:
- cumpărături la site-ul lor de vânzare,
- vizionarea unui film de prezentare,
- mai multe despre produsul / serviciul lor
- o rezervare / programare.
Aspect si tema pagina business
Tema acestei reproiectări are un aspect mult mai curat și mai minimalist. Îndepărtarea anunțurilor grafice din partea dreapta ajuta foarte mult acest aspect. De fapt Facebook încearcă să facă pagina business pe desktop mai consistentă, în concordanță cu cele mai recente actualizări pentru mobil de la începutul acestui an.
În ceea ce privește experiența utilizatorului, cea mai mare îmbunătățire vine din eliminarea filelor (sheet-urilor) de pagină și introducerea unei bare laterale. Fără file, o pagină business este acum similară cu un site tradițional, cu navigare pe partea stângă a paginii.
Ca rezultat, utilizatorii ar trebui să simtă că pot naviga întreaga pagină într-un mod mai eficient pe măsură ce navighează de la o secțiune la alta.
Rezultatele schimbarii
În ultimele câteva săptămâni, mai mulți utilizatori au început deja să vadă aceste schimbări. Cei mai mulți utilizatori ar trebui să aibă acum posibilitatea de a vedea îmbunătățiri la pagina business.
Un purtator de cuvant al Facebook a afirmat că această lansare este aproape terminată. La data de 3 august, dezvoltarea internetului a fost extins – începând cu săptămâna aceasta, ar trebui să poată vedea exact ceea ce pagina de afaceri noi arată.
Lasă un răspuns