Noile statistici Facebook despre dependența utilizatorilor - Baboon Web Design
  • Română
Scris pe 17 decembrie, 2017
3 min timp de citire

Noile statistici Facebook despre dependența utilizatorilor

Nu avem nevoie de nicio statistică pentru a afla că suntem dependenți de Facebook. Știm asta cu toții. Însă gigantul nu ezită să ne pună la dispoziție din când în când câte un studiu care să ne confirme. Este și cazul studiului realizat acum câteva săptămâni, care relevă faptul că un om ajunge să se logheze de peste 5 ori pe zi la contul de Facebook. 

Un alt studiu despre petrecerea timpului pe internet spunea că un om petrece în medie zilnic, aproximativ 3 – 4 ore pe internet. Iar din cele 3 – 4 ore, cel puțin 30 – 40% este alocat Facebook-ului. Așadar, faptul că suntem dependenți de acest canal social a devenit o realitate. 

Facebook și mesajele către cunoscuți

Ultimul studiu relatează faptul că, zilnic, prin intermediul Facebook au loc peste 7 miliarde de conversații individuale. Peste 260 de milioane de discuții noi se deschid zilnic pe platformă, iar Messenger-ul suportă zilnic circa 1,7 miliarde de emoticoane. Iar la nivel anual, peste 500 de miliarde de emoticoane sunt înregistrate de către Facebook. Ce părere aveți despre aceste date? 

Specialiștii relevă faptul că, în decursul a 12 luni, Facebook înregistrează o creștere de peste 100%. Altfel spus, activitatea și popularitatea Facebook se dublează de la an la an, cu viteza luminii. 

17 miliarde de sesiuni video

Peste 17 miliarde de sesiuni de video-chat se înregistrează anual prin intermediul aplicației Messenger. Aceste date erau valabile însă în anul 2016, iar specialiști spun că anul 2017 a pregătit o statistică mult mai bogată. Live-urile au explodat în acest an, iar acest lucru ar putea duce la dublarea sau chiar triplarea numărului de video-sessions în platformă.

Reacțiile sunt din ce în ce mai pozitive în ceea ce privește utilizarea platformei și din ce în ce mai mulți utilizatori se înrolează în armata digitală. Acest lucru face ca noi să fim din ce în ce mai dependenți de platformă. Iar acest lucru ar putea fi cu adevărat profitabil pentru owneri. De ce? Iată detalii mai jos!


Facebook introduce conținutul plătit!  


Dacă există atât de mulți utilizatori, iar platforma începe să segmenteze conținutul și să ofere conținut plătit, imaginați-vă în câte cifre se va măsura profitul acesteia. Asta neluând în calcul piața de reclame Facebook Ads care se bucură deja de o creștere fulminantă. Iată așadar o dependență care în scurt timp s-ar putea să ne coste bani frumoși!

Voi ce părere aveți? Vă simțiți deja dependenți de acest canal de comunicare?

 

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Începe Proiectul TăuStart your Project