Căutăm un full-stack developer. Aplică acum!
Căutăm un full-stack developer. Aplică acum!
Scris pe 30 august, 2019
4 min timp de citire

Noi schimbări Google AdSense începând cu luna Septembrie

Ești editor AdSense AdMob, sau Ad Manager? Fii pe fază și află ce schimbări ți se vor aplica în curând în  ceea ce privește monetizarea canalului tău!

 

Cei de la Google s-au gândit să-și schimbe politicile de conținut legate de canalele editorilor de conținut, în urma cerințelor acestora de a le eficientiza. Astfel, va fi mai greu să monetizezi unele canale în perioada ce urmează!

 

Din acest motiv, Google anunță noi modificări în rețeaua AdSense.  Iată ce se va întâmpla cu noile politici:

 

Politicile de conținut nu vor mai permite monetizarea anumitor conținuturi la niciunul din editorii lor, cum ar fi:

– conținuturile ilegale

– conținuturile legate de abuzul sexual asupra copiilor și pedofilia

– conținutul sexual explicit

– tematici de adulți pe canalele cu conținut legat de familie

– conținut ce promovează abuzul de proprietate intelectuală

– conținuturile despre speciile aflate în pericol sau conținuturile periculoase / cu teme peiorative

– conținuturile legate de comportament necinstit și conținuturile ce conțin declarații false, software nedorite și conținuturile legate de căsătoria prin corespondență

 

Restricțiile editorilor vor limita și sursele de publicitate asupra unor tipuri de conținut, cum ar fi:

– conținuturile sexuale

– conținuturile șocante, materialele explozive, pistoalele, părțile armelor sau produse legate de ele, alte arme, tabac, medicamente și suplimente neautorizate.

 

De asemenea, Reclamele Google (Google Ads) nu vor mai putea fi aplicate asupra acestor tipuri de conținut și vor fi restricționate campaniile ce promovează astfel de produse.

 

Ce înseamnă concret schimbările astea pentru un editor AdSense?

Monetizarea conținuturilor restricționate de Google nu va reprezenta o încălcare de reguli,  însă reclamele asupra acelor conținuturi vor fi restricționate corespunzător preferințelor fiecărui consumator sau preferințelor agențiilor de publicitate.

 

În unele cazuri, nu vei putea avea nicio reclamă disponibilă. Dar vor exista și cazuri când vei primi totuși reclame pe astfel de conținut, însă mai puține reclame în aceste comparativ cu cele plasate pe conținutul fără restricții.

 

Google descurajează totuși monetizarea acestor tipuri de conținut. Se poate ca în anumite cazuri dacă algoritmii Google detectează conținut prea șocant sau care încalcă politicile să suspende contul de AdSensa sau chiar să îl închidă.

 

Și încă un lucru la care să fii atent: aceste politici și restricții vor fi aplicate la cele deja existente care reglementează deja folosirea produselor editorilor. Trebuie să fii la curent și cu actualele reglementări.

 

Și acum trecem la treabă, iată ce trebuie să faci?

În momentul acesta, nu ai prea multe opțiuni. De fapt, nu ar trebui încă să acționezi, deoarece centrul de ajutor si politica vor fi actualizate în Septembrie 2019, atunci când toate aceste politici și restricții vor intra în vigoare.

 

Așadar, nemaipomenit ar fi ca în Septembrie să arunci o privire peste aceste politici și restricții, și cel mai important, să fii sigur că tipul de conținut distribuit pe site-ul tău se află în conformitate cu acestea.

 

Și încă ceva, vei dori să salvezi în browser această pagină: https://support.google.com/adsense/answer/9336650,

 

Google va anunța aici următoarele actualizări asupra politicilor și restricțiilor sale. Editorii trebuie să fie mereu la curent cu aceste schimbări, și în conformitate cu ele! Așadar, acest link devine un fel de „canon” pentru fiecare dintre promoterii de conținut în rețeaua AdSense.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Începe Proiectul TăuStart your Project