Avem nevoie de un ”guru” în PHP și Javascript! Crezi că ești persoana potrivită?
Avem nevoie de un
”guru” în PHP și Javascript!
Scris pe 22 august, 2017
3 min timp de citire

Mobile Advertising – viitorul marketingului onlin

Utilizarea internetului pe mobil a început să crească exponențial în ultimii ani, conform unui studiu realizat de agenția Zenith. Dacă în 2012 datele mobile ajungeau la un grad de utilizare de 40%, în 2016 procentul a ajuns la 68%. Însă cifrele sunt prognozate să ajungă la peste 75% până în anul 2018. În acest context, mobile advertising-ul este în continuă dezvoltare. Iar în scurt timp, publicitatea pe mobil ar putea să depășească la nivel de investiții bugetele alocate pentru promovarea pe desktop.

Prezentul articol conferă o viziune aparte a specialiștilor, fiind preluat (trunchiat) din studiul de caz realizat de compania The Mobile Advertising Forecasts.

 


Alte studii de caz interesante găsiți aici: studii de caz Baboon


Ce factori influențează dezvoltarea mobile advertising-ului?

Publicitatea pe mobil se află în continuă dezvoltare datorită utilizării pe scară largă a smartphone-urilor și tabletelor. Conform raportului lansat de The Mobile Advertising Forecast, penetrarea acestor dispozitive a crescut de 2,4 ori între 2012 și 2016. Astfel, dacă în 2012 doar 23% din utilizatorii internetului mobil aveau smartphone, acum se estimează că peste 55% dintre aceștia ar controla un astfel de telefon. 

Studiul cu privire la dezvoltarea publicității pe mobil s-a realizat pe un eșantion format din 60 de țări cheie din întreaga lume. S-a urmărit determinarea gradului de penetrare a smartphone-ului, a tehnologiei în general și disponibilitatea utilizării datelor mobile. 

În funcție de acestea, s-a determinat cât de pasibili sunt utilizatorii la expunerea în fața publicității pe mobil. Iar comparând cu bugetele investite și cu ceilalți factori cheie reprezentativi pentru fiecare canal, s-a calculat creșterea aproximativă în cazul publicității pe mobil.

Care sunt rezultatele finale ale studiului?

Conform specialiștilor, peste 60% din publicitatea digitală din 2018 va fi derulată pe mobil. În 2017 publicitatea pe mobil va depăși publicitatea pe desktop, iar creșterea poate fi de până la 52% la nivel global, spun specialiștii.

Dispozitivele mobile sunt deja principalul mijloc de accesare a internetului în întreaga lume. Țările din Europa de Vest, Asia și America de Nord sunt lideri de tranziție, dar tehnologia mobilă se răspândește rapid peste tot. De asemenea, dispozitivele mobile vor deveni de anul viitor principalele vehicule pentru publicitatea pe internet – Jonathan Barnard, Șef dep. Prognoză Zenith.

Cei mai mari consumatori de internet mobil sunt la momentul actual: Spania, China și SUA. 85% din spanioli folosesc internetul mobil în 2017. Iar în China proporția ajunge la 76%, urmată fiind de cele 74 procente ale SUA. 

Ce înseamnă acest lucru pentru publicitatea la nivel global?

Specialiștii Zenith recomandă tuturor brandurilor prezența digitală. Site-urile ar trebui, în aceste condiții, să fie construite multimedia (cu adaptabilitate pe orice dispozitiv). Întreaga plajă de tendințe se va schimba. În același timp, agenții de publicitate vor trebui să se orienteze spre ecranele mici. 

Ei vor trebui să creeze experiențe de brand coerente atât pe desktop cât și pe telefon. Acest sfat ar trebui să preia primul loc în strategia de marketing. 

De asemenea, specialiștii recomandă axarea pe ecosistemul complet mobile: smartwatches, trackere și alte dispozitive inteligente.  

Așadar, pentru 2018, cifrele din mobile advertising arată din ce în ce mai promițător. Bugetele investite ar urma să totalizeze 134 miliarde de dolari. 

Tu ai de gând să investești în publicitatea pe mobil și să devii unul din jucătorii din acest domeniu? 

Dacă dorești o astfel de campanie de publicitate pe mobil, contactează-ne! Ne vom ocupa de ea într-un mod profesionist, pentru ca tu să te poți bucura de rezultate profitabile pentru afacerea ta.  

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Începe Proiectul TăuStart your Project