Landing Page – o nouă modalitate de a face vânzări în mediul online
Există destule discuții despre Landing Page în mediul online. Ce sunt ele și cum ajută? Noi ne-am gândit să ducem aceste discuții la un alt nivel. Experții Baboon s-au gândit și au testat diverse pagini pentru a vedea care vinde cel mai bine. Așadar, astăzi discutăm despre Landing Page-uri de succes.
Ce trebuie să aibă un Landing Page pentru a te asigura că vinde?
Să luăm un exemplu simplu. Ce este un Landing Page? Este o pagină pe care vizitatorul tău ajunge după ce dă click pe o reclamă, pe un anunț sau pe un link. Aceasta poate fi și pagina ta de home de pe site sau orice altă pagină. De obicei, landing page-urile sunt pagini de produse sau pagini specifice de categorie, asta pentru a crește specificitatea paginii.
Tocmai ce v-am zis astfel primul element. Un landing page de succes va fi specific. El trebuie să aibă un singur scop, care să fie evidențiat și perceptibil de către cititor. Landing page-ul care vine este acela care are ca obiectiv strict setat vânzarea.
Care din cele două situații vi se par mai bine setate pe acest obiectiv?
Bineînțeles că primul landing page este cel care va vinde. De ce? Deoarece scopul este extrem de clar evidențiat. Este enunțat verbal, prin sublinierea avantajelor produsului și este extrem de vizibil produsul în sine. De asemenea, are un alt element principal ce ar trebui să existe în cazul oricărei pagini de vânzare: CTA-ul, elementul de chemare la acțiune.
În cazul primei pagini, CTA-ul este reprezentat de butonul de Watch the Video, care are menirea de a atrage vizitatorul spre obținerea detaliilor despre produs. De asemenea, cele 2 butoane de download te duc exact pe pagina din care obții produsul. Asta înseamnă scop specific: un singur click până la procesul de vânzare.
Pe a doua pagină este extrem de greu să vezi care este elementul central. Pagina devine extrem de obositoare în scurt timp. Nu există o așezare în pagină, iar lizibilitatea lasă de dorit. În altă ordine de idei, pagina de vânzare trebuie să fie simplă, fără prea mult text, cu butoane de acțiune și cu o imagine clară a produsului.
Care sunt regulile de creare a unui Landing Page de succes?
În momentul în care dorești o pagină în interiorul site-ului tău, care să vândă, trebuie să o gândești și să o construiești în acest scop. Trebuie să ai în minte de la început acest scop. Pentru a-l și realiza, însă, e nevoie de anumite reguli pe care trebuie să le respecți:
- CTA-ul nu trebuie să lipsească în niciun caz / și este bine să existe unul singur, foarte bine evidențiat
- Creează o ofertă / promoție / un eveniment / un fișier de download / oferă ceva în mod gratuit, chiar dacă este vorba de un simplu serviciu follow-up
- Folosește o imagine clară, reprezentativă, de rezoluție mare
- Folosește puțin text sau împarte-l pe coloane / casete, dacă ai mai mult de 3 paragrafe
- Oferă o descriere atractivă a produsului vândut și garanții ale acestuia
- Folosește-te de testimoniale / review-uri
Dacă respecți toate aceste reguli și dacă ai grijă la text, care este extrem de important, este imposibil să nu vinzi prin intermediul paginii de vânzare. Astfel, aici ai descoperit încă un element crucial din componența unui landing page: textul.
Pentru a învăța să vinzi online, trebuie să știi să comunici cu cititorii tăi. Textul este unul dintre cele mai importante elemente de pe un site web. Copywritingul este cel mai bun prieten al tău în momentul în care dorești să lansezi un Landing Page. Pentru a vedea cum trebuie să abordezi subiectul textului pe acest tip de pagini, consultă următoarele resurse: Copywriting-ul – textul care vinde / Content Writing vs. Copywriting.
Un exemplu concret despre cum respecți toate regulile de mai sus, în același timp în care construiești și ceva foarte atractiv, este următorul:
Dacă dorești o astfel de pagină pentru prezentarea produsului tău sau dacă dorești un site care să convertească automat, apelează la experții Baboon!
Lasă un răspuns