Instagram implementează funcția de “Direct Shopping” pe platformă!

Se tot discută în ultima vreme în online-ul american faptul că “Instagram tocmai a făcut mai ușoară decizia de a cheltui bani pe platformă”. Și nu, nu este vorba de o nouă funcție de advertising.

 

Instagram tocmai a lansat funcția de “Direct Shopping” pe platformă. Cu alte cuvinte, americanii pot acum să facă o serie de cumpărături online (de la circa 20 de branduri, pentru moment) direct din platforma de Instagram.

 

Printre brandurile disponibile la momentul actual pe platformă se află Zare, H&M, Prada și Nike. Iar în scurt timp se vor mai alătura și altele listei.

 

Cum funcționează acest nou feature pe Instagram?

 

Odată intrați pe Instagram, printre celelalte postări pe care le văd oamenii în mod normal, vor apărea postările sponsorizate ale brandurilor. După ce faceți clic pe o etichetă de produs de la o marcă ce colaborează cu Instagram, veți vedea o opțiune pentru “Checkout on Instagram” și veți putea alege o culoare și o mărime, dacă este cazul.

 

Apoi, veți introduce într-un formular o adresă de e-mail, informații de livrare și veți introduce datele cardului de credit sau veți conecta un cont PayPal, pe care Instagram îl va putea salva pentru comenzi viitoare.

 

Dacă doriți, puteți adăuga și un cod PIN pentru achiziții, pe care veți fi solicitat de fiecare dată să îl introduceți pentru a valida plata. Asta pentru a vă face un cont Instagram mai sigur.

 

Pentru moment, utilizatorii vor putea doar câte un item pe rând, pe Instagram. Însă, spun specialiștii, această funcționalitate este în continuă dezvoltare, iar în curând se va putea adăuga un număr mai mare de produse în coș în același timp.

 

Specialiștii spun în același timp că, dacă nu sunt promovate posturile cu aceste produse, ele nu vor primi automat mai multă vizibilitate în feed. Se vor comporta ca orice alt post de pe Instagram.

 

Însă, în cel mai scurt timp ne putem aștepta la schimbări radicale în ceea ce privește reach-ul postărilor pe Instagram, odată cu update-urile la această funcționalitate.

 

Voi ce părere aveți?

 

Ce se întâmplă dacă produsul nu corespunde sau ajunge la tine stricat?

Dacă produsul comandat pe Instagram ajunge la client stricat sau dacă nu corespunde prezentării pe site, interesant este că retailerul care vinde produsul nu este obligat să ofere un refund.

 

Însă, politica Instagram spune că, dacă astfel de cazuri se întâmplă, platforma va returna în totalitate banii plătiți pe produs și pe transport.

 

Acest lucru va putea influența foarte rapid, spun specialiștii, vânzările micilor branduri, care capătă mai greu încrederea clienților. Asta deoarece niciun vizitator care a cumpărat prin intermediul Instagram nu va putea fi păcălit. Chiar dacă politica magazinului este să nu returneze banii, Instagram o va face.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *