Iată 10 reguli de Online Marketing pentru vânzări garantate!
Atunci când vorbim de reguli de online marketing, nu putem discuta de succes până nu am testat teoria. Nu este de ajuns să stăpânești din punct de vedere teoretic strategiile de vânzări. Ei bine, echipa de babuini curioși au testat sute de idei, în cadrul magazinelor online realizate. Iar azi am ales 10 idei, dintre cele mai importante, pentru a vi le transmite și vouă.
Acestea nu doar că funcționează, dar aduc vânzări chiar din prima zi. Un bun exemplu în acest caz găsiți aici. Așadar, atunci când lucrezi cu pasiune, studiezi cu atenție și aplici cu tact, rezultatul nu poate fi decât unul bun. Haideți să descoperim, așadar, cele 10 reguli de online marketing care generează vânzări garantate.
Repetiția mesajului este cheia succesului în online marketing
Și nu numai. Repetitivitatea aduce succes și pe alte canale de comunicare. Cu cât clienții aud mai des despre tine, cu atât mai bine rețin brandul tău și vizibilitatea mărcii crește, crescând și vânzările în acest fel.
Bazează-te pe studii și pe testare, însă nu neglija nici creativitatea
Știm că testarea este o ramură de bază a marketingului, iar fără cercetare nu se poate. Însă asta nu înseamnă că trebuie să lipsească din ecuație creativitatea. Testează soluțiile, cercetează canalele și ai grijă la publicul țintă, însă profită de creativitate în ceea ce privește conținutul.
„Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primește pomană”
Chiar dacă replica a fost rostită într-un cadru setat pe amuzament, este mai reală ca niciodată și în mediul de marketing. În online marketing storytelling-ul este unul dintre cele mai puternice instrumente de vânzare. Profită de tehnici de copywriting și content writing avansate pentru a-ți prezenta brandul în cel mai atractiv mod. Găsești detalii despre acest subiect aici.
Accent pus pe avantaje față de competitori, nu pe beneficiile produselor
Există peste tot site-uri în care se prezintă produse descrise într-un mod miraculos. Ei bine, consumatorii vor să vadă unicitate, nu aceleași caracteristici tehnice repetate de zeci de ori. Pune accent pe ce oferi diferit față de ceilalți.
Dezvoltă cercetări raționale, dar axează-te pe conținut emoțional
Aceasta este o regulă de bază, nu doar în online marketing. Este clar faptul că oamenii se interesează de produse, cercetează piața. Toate acestea sunt procese raționale. Însă în momentul deciziei de cumpărare, activăm cu toții emoțional. Profită de asta pentru a trezi emoții pozitive cu produsul tău.
Nu ignora aspectele tehnice ale afacerii tale online
Știm că SEO, aplicație mobilă, Coding, HTML, Google Adwords și Analytics sau alte asemenea sintagme par termeni extrem de greu de înțeles. Dar știm în același timp că de aceea există specialiști. Pentru a-ți lua grijile de la aceste lucruri și pentru a te face să te bucuri doar de rezultatele lor. Nu ignora aceste aspecte. Degeaba ai un site profesionist dacă nu-l valorifici.
Perseverența este cea care încheie vânzarea
Știi când ești cel mai pasibil să închei o vânzare? Atunci când ceilalți au renunțat. Cum poți transpune asta în online marketing? Simplu. Prin campanii de retargeting și remarketing. Prin acestea targetezi exact publicul care a renunțat la finalizarea comenzii. A doua oară vei vedea că rata de succes poate să se dubleze instant.
Investiții gândite cu cap, pe termen lung, cu profit stabil, îndelungat
La cât de dezvoltat este mediul online, dacă ar fi fost atât de ușor să scoți bani din el, toată lumea ar fi fost bogată. Dacă intri în afaceri online cu gândul să te îmbogățești a doua zi, ai ratat din start afacerea. În online marketing se merge pe investiții, pe testare și pe profit pe termen lung.
Adaptează-te, reinventează-te de fiecare dată când e nevoie
Dacă ți-ai făcut un site care a mers extrem de bine în 2016, nu ai garanția că va vinde și în 2017 la fel de bine. Nu ai nici măcar garanția că un site va rezista atâta timp. Fii în ton cu tendințele! Adaptează site-ul tău de fiecare dată când e nevoie.
Folosește tehnicile de cross-selling
E mult mai ușor să vinzi unui cumpărător fidelizat decât unui client nou. Folosește-te la maxim de baza de clienți pe care o ai deja. Ei sunt cash-cow-ul tău. Traficul rece este bun, însă scump, cel puțin până ajungi să-l convertești sistematic.
Tu ești de acord cu aceste reguli? Le-ai aplicat până acum?
Lasă un răspuns