Google testează parametrii de Usability pe varianta de mobil ale celor mai vizitate website-uri. Iată concluziile!

De curând, Google a lansat o nouă aplicație făcută publică prin intermediul unui comunicat de presă. Este vorba despre Masterful Mobile Web. O aplicație ce analizează în doar câteva secunde peste 60 de parametrii UX pe platformele online.

 

Așadar, folosind această aplicație, Google a realizat o listă cu cele mai vizitate 1000 de website-uri din lume și le-a testat funcționalitatea pe platformele mobile. Concluziile sunt cel puțin interesante.

 

Ce au descoperit specialiștii Google la cele mai vizitate website-uri din lume?

Spre exemplu, în sectorul de RETAIL, în timp ce 98% dintre platformele testate au trecut testul în ceea ce privește designul paginilor, doar 24% l-au trecut atunci când a fost testată funcția de salvare a căutărilor efectuate de utilizatori pe site.

 

Așadar, peste 7 din 10 site-uri pierdeau activ cuvinte cheie extrem de importante pentru poziționarea lor, neluând în calcul ce anume caută vizitatorii pe site.

 

Booking.com – premiat pentru cea mai bună experiență de înregistrare și conversie

Conform specialiștilor Google, pe varianta mobilă a website-ului, Booking.com este cel mai eficient website dintre cele testate la partea de conversie. În același timp, platforma oferă cea mai frumoasă experiența de înregistrare utilizatorilor.

 

Pentru a ajunge la această concluzie, specialiștii au testat următorii factori:

Fiabilitatea – cât de repede poate un vizitator să găsească ceea ce caută pe platformă?

Paginile de produs – cât de consistent sunt prezentare produsele principale și cât de vizibile sunt CTA-urile pe aceste pagini?

Înregistrarea și conversia – oferă platforma o modalitate simplă, intuitivă și sigură pentru ca vizitatorul să efectueze o tranzacție online / să plătească un serviciu?

Designul mobil – platforma este mobile-friendly? Este aceasta adaptabilă și pe ecranele cu o rezoluție mai mică?

Viteza – cât de repede se încarcă paginile website-ului?

 

Acestea au fost principalele secțiuni testate prin aplicație, însă, așa cum am menționat mai sus, parametrii totali testați au fost peste 60 la număr.

 

Iar ceea ce este cu adevărat unic la Masterful Mobile Web este faptul că nu se bazează în mod voit pe analiza vitezei în principal, ci analizează mult mai consistent platforma, raportându-se la experiența totală de navigare a utilizatorilor pe website. Aplicația urmărește să vadă cât de ușor pot duce vizitatorii un task la bun sfârșit de pe mobil pe o astfel de platformă.

 

Masterful Mobile Web pare a fi cea mai avansată aplicație de UX testing lansată până acum. Pentru mai multe detalii despre aceasta și despre testul realizat, intrați aici

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *