Gaming-ul: una dintre cele mai profitabile nișe de antreprenoriat online

Industria de Gaming arată surprinzător în ultimii ani, cu o creștere de aproximativ 11% în fiecare an. În 2018 totalul pieței de gaming ajungea la suma de 134,6 miliarde de dolari americani. Iar predicțiile specialiștilor spun că se așteaptă o creștere de până la 180 miliarde până la finalul anului 2021.

 

Ce oportunități prezintă această piață pentru ce interesați să investească în online?

Spre exemplu, un studiu online arată că platforma de gaming și știri online despre jocuri eSports.com are o audiență anuală de 453,8 milioane de useri. Imaginați-vă gradul de monetizare Adsense în cazul unei astfel de platforme.

 

Un simplu exemplu (raportat la media unei platforme .com – studiu de caz Quora): 1500 vizitatori / zi = 7 dolari americani. Prin urmare:  485.800.000 / 365 = 1.243.287 vizitatori zilnici. Asta înseamnă aproximativ 5800 USD zilnic, doar din sistemul de afiliere Adsense.

 

Însă oportunitățile nu se ascund doar aici. Marile companii care lansează jocuri sunt și ele în extaz. Știați, spre exemplu, că jocul Fortnite a generat doar pentru versiunea iOS 450 milioane de dolari venituri?

 

Există astfel o gamă extrem de variată de modele de investiții în online în ceea ce privește piața de gaming. De la realizarea unei platforme de știri în domeniu, care să urmărească trendurile, până la un canal de gaming cu livestream și chiar până la realizarea unui magazin online care să vândă jocuri. Oportunitățile sunt nelimitate.

 

Cât valorează un brand în această industrie?

Conform raportului anual Newzoo 2018 Global Games Market Report, brandul Sony Interactive Entertainment valora peste 13 miliarde de dolari americani. Iată așadar ce înseamnă să-ți clădești un adevărat gigant în domeniul gamingului.

 

Piața pentru astfel de companii este în continuă creștere, tocmai de aceea gamingul este una dintre cele mai profitabile nișe de dezvoltare în mediul online. Spre exemplu, în 2018 erau raportați peste 2,5 miliarde de oameni interesați de jocuri online.

 

Chiar în analiza efectuată pe platforma eSports.com, 201,2 milioane de vizitatori și-au exprimat interesul și pasiunea pentru jocurile online. Așadar, aproximativ 50% din totalul de vizitatori ai platformei. În același timp, cealaltă jumătate a spus că este pasionată de sport și urmăresc platforma ocazional pentru știrile din această direcție.

 

Platforma eSports.com generează și ea venituri impresionante anual, iar valoarea brandului ar putea ajunge la peste 1 miliard de dolari până la finalul acestui an. În ceea ce privește veniturile, eSports.com a generat o creștere continuă de 26,7% pe an, în ultima perioadă.

 

Așadar, ce părere aveți despre această industrie a jocurilor? Nouă ni se pare o reală oportunitate de investiție în mediul online. Fie că vă realizați o platformă de jocuri sau poate o companie producătoare de joculețe online, piața pare să fie mai mult decât receptivă la acest domeniu.

 

Ce trebuie să luați în calcul?

În cazul în care vă decideți să intrați pe piața jocurilor online, trebuie să luați în calcul că 47% din totalul acestei piețe indică spre aportul jocurilor pe mobil. Așadar, doar platformele adaptabile la mobil vor putea să se bucure pe deplin de succesul industriei.

 

În timp ce jocurile PC generează 33,4 miliarde USD anual, cele pe console generează 38,3 miliarde, iar cele pe mobil tronează în top cu peste 63 miliarde de dolari generați anual.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *