Facebook schimbă politica de advertising: Iată noutățile și modificările care te pot afecta!
Pentru a evita polemicile renăscute în ultima vreme în online, Facebook schimbă politica anti-discriminare pe rețeaua de socializare, în ceea ce privește componenta de advertising.
Cum te poate afecta asta, s-ar putea să te întrebi. Ei bine, trebuie să știi că unele modificări sunt chiar radicale, Facebook-ul propunând ca în continuare reclamele să nu mai poată face discriminare de gen, favorizând bărbații sau femeile, prin targetarea specifică a acestora.
În continuare, este posibil ca Facebook să elimine posibilitatea targetării pe baza sexului în construirea unei audiențe. Iată cum arată notificarea Facebook din noua politică și cum consideră specialiștii platformei că ar trebui să arate o reclamă politically correct.
Vor exista schimbări și în ceea ce privește promovarea în nișa controversată a imobiliarelor. Vor putea targeta promoterii o reclamă pe baza unei raze (radius targeting) atunci când doresc să țintească o anumită zonă pentru o casă de vânzare sau de închiriat, însă nu vor mai putea alege targetarea specifică pe stradă, eliminând sau adăugând coduri poștale.
De asemenea, secțiunea de joburi și servicii de banking vor avea de suferit modificări. Priviți mai jos considerațiile specialiștilor facebook.
Însă nu doar acestea sunt schimbările făcute de platformă. În curând specialiștii Facebook anunță că vor pregăti funcții noi. Una dintre acestea ar putea fi funcția de „clear history”. Cu un simplu click, vom putea elimina toate căutările pe care le-am efectuat vreodată pe platformă.
Acest lucru va putea afecta și mai mult latura de advertising, deoarece se vor pierde date foarte importante despre consumatori, despre comportamentul și preferințele acestora. Astfel, utilizatorii vor fi mai greu de targetat.
Asta, odată cu scăderea drastică a reach-ului organic, împing Facebook-ul spre diverse controverse. Unii specialiști spun că advertisingul pe platformă este în plin boom, în timp ce alții sunt puțin sceptici. Dacă vor continua cu astfel de modificări care afectează radical modul în care facem promovare, Facebook s-ar putea să înregistreze scăderi drastice în utilizarea opțiunilor de business.
Iar scăderile se resimt deja în unele zone ale mapamondului și în useri. Peste 1000.000 de useri din Turcia, spre exemplu, au părăsit rețeaua de-a lungul ultimului an. Iar alte câteva milioane au migrat de pe Facebook în rândul Thailandei și altor țări asiatice.
Lasă un răspuns