Pasionat de marketing? Alătură-te ca specialist în echipa noastră!
Pasionat de marketing?
Alătură-te în echipa noastră!
Scris pe 16 mai, 2016
5 min timp de citire

Cum urc in pozitiile Google?

Te-ai intrebat vreodata cum poti sa faci sa urci in pozitiile google? Vizibilitatea unei afaceri in mediul online poate fi de multe ori factorul diferentiator in ceea ce priveste succesul sau esecul acelei afaceri. Din ce in ce mai multe persoane prefera mediul virtual datorita comoditatii si a accesibilitatii sporite, astfel incat, daca ai o afacere si nu esti prezent online, sansele de reusita scad drastic, deoarece nu iei in calcul o multime de persoane din publicul tinta, ba chiar poti omite noi segmente ale acestuia.

Deoarece mediul online s-a dezvoltat incredibil de mult in ultima perioada si majoritatea persoanelor incep sa devina din ce in ce mai active pe diversele canale de comunicare din acest mediu, au inceput sa apara si diverse modalitati de promovare in acest mediu. Acum este foarte simplu sa fii prezent online si sa iti pozitionezi afacerea la doar cateva click-uri de clientii nerabdatori sa-ti acceseze serviciile sau sa cumpere produsele tale.

Cum urc in pozitiile Google?

Primul pas spre succesul in online este realizarea unui site profesionist. Cateva sfaturi utile despre cum ar trebui sa arate acest site gasesti si aici. Acest site trebuie adaptat conform afacerii tale si trebuie construit in functie de aspectele cele mai favorabile pentru tine. El poate lua forma unui site de prezentare, a unui magazin online, a unui blog sau forum sau poate fi realizat si customizat in functie de nevoile tale.

Daca ti-ai realizat site-ul nu inseamna ca munca este gata si poti pleca linistit in concediu. Pentru a atrage cat mai multi oameni si pentru a vinde eficient online trebuie sa respecti un program strict de pasi care iti vor asigura in timp o afacere prospera si dezvoltata la maxim.

Acum, fiindca ti-ai realizat site-ul, interesul tau ar trebui sa se accentueze asupra promovarii si asupra metodelor de sporire a vizibilitatii site-ului. Daca tot ti-ai creat o imagine frumoasa in mediul online, este pacat ca oamenii care sunt interesati de tine sa nu te cunoasca. Trebuie sa faci tot posibilul sa ajungi la cat mai multi oameni si sa convertesti pe cat mai multi in clientii tai.

Pentru urcarea in pozitiile google exista optimizarea SEO si campaniile de promovare online.

Optimizarea SEO

Optimizarea SEO face referire la anumite tehnici aplicate pentru a optimiza site-ul și pentru a ajuta motoarele de căutare să-l indexeze și să-l afișeze cât mai sus pe pozițiile paginilor, în funcție de relevanța informațiilor prezentate publicului.

Atunci când vorbim despre relevanță este clar că accentul cade preponderent pe conținut. Așadar, celebra sintagmă “Content is King” este plauzibilă și aplicabilă în cadrul oricărui proces de optimizare SEO. Realizarea unui conținut profesionist, care să prezinte cât mai aerisit informații utile și de interes, un conținut structurat pe paragrafe ce accentuează idei principale și se rezumă la cuvinte cheie, toate aceste procese pot asigura o poziție de top în directoarele Google și pot aduce vizibilitate site-ului. De asemenea, link-urile sunt un aspect foarte important în ceea ce privește programul SEO. Un link-building sănătos, realizat prin metode organice și prin social sharing profesionist poate aduce succesul unei campanii de optimizare și poate poziționa site-ul în topuri.

Există însă și partea de SEO care se referă la creșterea vitezei de încărcare a site-ului, asigurarea securității și curățarea de scripturi malițioase. Și acești pași sunt cu adevărat importanți, deoarece pot îmbunătăți experiența cititorului cu site-ul și astfel poate persuada cititorul să cumpere sau să se implice.

Campaniile de promovare online

În ceea ce privește PROMOVAREA ONLINE, există două mari tehnici de promovare prin intermediul canalelor de comunicare online: campaniile sociale și campaniile CPC.

Social media este un mediu din ce în ce mai dezvoltat și brandurile încep să pună accent pe conturarea unui brand prietenos, aproape mereu de publicul țintă, așa încât realizarea unei pagini profesioniste de Facebook este absolut necesară. Recomandarea noastră este ca această pagină să combine elemente multimedia și cel ce o administrează să știe să construiască o strategie trainică și eficientă de promovare online prin intermediul uneltei Facebook Ads.

Privitor la Campaniile CPC, Google Adwords este la momentul actual cel mai eficient mod de promovare în mediul Online. Printr-o asemenea campanie pe Google poți obține notorietate, vizibilitate maximă și poți crește cu ușurință vânzările într-un termen scurt.

Combinând cele două metode de promovare cu o strategie eficientă de SEO, asiguri urcarea in pozitiile google si implicit succesul afacerii tale online. Noi, cei de la Baboon, te așteptăm cu mai multe detalii asupra acestor metode aici și de abia așteptăm să-ți venim în ajutor cu sfaturi și cu servicii profesioniste de web design și promovare online.

4 răspunsuri la “Cum urc in pozitiile Google?”

  1. gogu spune:

    Foarte bun articolul
    Pentru cei care se pricep cat de cat pot incerca sa-si optimizeze singuri site-ul. Eu mi-am optimizat singur site-ul si am economisit ceva bani dar nu acelasi lucru pot sa-l zic despre timp :))

  2. Dani spune:

    Multumesc pt informatii. Un articol excelent

  3. Andrei spune:

    Foarte bun articolul, hai și la mine pe blog.

Dă-i un răspuns lui gogu Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Începe Proiectul TăuStart your Project