Cum te poate ajuta profilul Google my Business să acaparezi noi clienți?
În ultima vreme, Google my Business a avut o creștere considerabilă în mediul online. În toate comunitățile de specialitate se discută despre oportunitățile pe care această funcție a Google te poate să îți promovezi afacerea.
Google my Business reprezintă o platformă asemănătoare cu fostul Google+ doar că e strict dedicată companiilor. Prezența pe această platformă este extrem de eficientă, mai ales pentru companiile locale.
Studiile Google relevă faptul că 28,88% dintre cei ce caută produse și servicii pe Google la nivel local vizitează cel puțin una din afacerile apărute în topul paginii în mai puțin de 24 de ore.
Iar Google my Business este o modalitate extrem de eficientă de a plasa compania ta în topul paginii. Cum poți realiza acest lucru? Ei bine, atunci când efectuezi o căutare pe Google, îți apar 3 mari tipuri de rezultate: cele plătite, rezultatele organice, dar apare și harta Google Maps cu cele câteva companii plasate la nivel local.
Ai ghicit! Pe acea hartă apare exact locația companiei tale (detaliu care se stabilește în secțiunea Google – Compania Mea).
Ba mai mult, sub acea hartă o să-ți apară și o mică secțiune cu rezultate de companii locale care activează în domeniul în care ai efectuat tu căutarea. Iată un exemplu oferit de Google:
Cu ce te ajută acest lucru în promovarea afacerii tale?
În momentul în care un utilizator caută serviciile tale sau produsele tale, la nivel local, dacă ai o pagină Google my Business foarte bine optimizată, șansele sunt de 100% ca tu să apari în acea secțiune cu website-ul tău și compania ta.
Ce conține o pagină Google my Business?
O pagină Google my Business conține toate datele specifice despre compania ta, care pot apărea și pe website-ul tău, dar într-o variantă mai comprimată.
Poți afișa pe Google my Business locația ta, programul pe zile și ore de muncă, ba chiar ai o secțiune de servicii, în care poți adăuga cu TITLU, SUBTITLU și DESCRIERE toate serviciile tale. În plus, mai ai opțiunea de a-ți adăuga datele de contact în secțiunea Google Compania Mea.
Astfel, vei face foarte ușor pentru orice utilizator procesul de a te contacta. El te va observa pe hartă, va vedea că apari cu website-ul și numărul de telefon / adresa de email + locația în secțiunea de sub acea hartă și rata de click poate să crească considerabil pentru website-ul tău. În plus, în secțiunea Google Compania Mea poți să îți organizezi întreaga informație sub forma unui website, dacă nu ai unul de sine stătător.
Google my Business reprezintă chiar și o modalitate foarte bună de a crește încrederea consumatorilor în afacerea ta, datorită secțiunii de recenzii. Acolo pot scrie utilizatorii dacă au fost mulțumiți de serviciile tale și te pot recomanda mai departe.
Cum poți atrage mai multe vizite pe site-ul tău prin intermediul Google my Business?
După cum spuneam, Google my Business este o platformă asemănătoare Google+. Asta înseamnă că poți posta în feed, poți crea evenimente sau programări și poți distribui oferte, articole și chestiuni interesante utilizatorilor.
Imaginează-ți acest proces ca fiind identic cu postarea pe blog sau pe Facebook. Ai scris un articol interesant pe site-ul tău? Distribuie-l în feed. Astfel utilizatorii vor putea intra pe site-ul tău în mod direct, atunci când îți caută numele companiei pe Google, observând postările.
Poți deveni extrem de activ, postând zilnic actualizări despre tine și îmbunătățind secțiunea Google Compania Mea, așa încât acest canal să se transforme într-o adevărată pâlnie de vizitatori pentru site-ul tău.
Cum poți converti vizitatorii în clienți, cu ajutorul Google my Business?
Pe lângă faptul că utilizatorii interesați de un serviciu local se vor adresa automat ție dacă te-au reperat pe hartă și văd că ești aproape de ei, mai există un mod interesant prin care îi poți atrage pe aceștia.
Google my Business oferă posibilitatea de a posta evenimente LIVE sau oferte în feed. Astfel, de fiecare dată când ai o lansare de produs sau inaugurarea unui nou proiect, poți realiza un astfel de eveniment, care să-ți atragă clienți.
De asemenea, poți crea o ofertă săptămânală dedicată doar clienților dintr-o rază apropiată afacerii tale. Prin intermediul Google Ads poți chiar promova acea ofertă, chiar din pagina de companie Google my Business, atrăgând astfel clienții din jurul sediului afacerii tale.
Cum controlezi rezultatele?
Vrei să știi ce rezultate îți aduce Google my Business? Nu e nimic mai simplu. Secțiunea de statistici și rezultate din pagină este pregătită. Google oferă statistici dedicate acestei secțiuni, cu privire la numărul de vizitatori, numărul de oameni care au răspuns la un eveniment sau despre câți oameni te-au căutat pe Google în acea lună și câți au văzut pagina ta. Găsești aceste statistici în pagina Google my Business.
Cu ajutorul statisticilor Google my Business vei ști mereu ce anume ai de optimizat și ce rezultate îți aduce acest efort suplimentar. Iar prin optimizarea continuă a paginii Google Compania Mea poți realiza din această funcție un adevărat canal de promovare online extrem de eficient pentru afacerea ta.
Lasă un răspuns