Cele mai comune servicii SEO pentru afacerile mici

Să apelezi la o agenție SEO pentru a urca în motoarele de căutare poate fi puțin copleșitor, mai ales dacă ai o afacere mică. Specialiștii SEO îți vor vorbi despre probleme de care nu ai mai auzit niciodată și nu știai că există la nivelul site-ului tău.

Așadar, cum te asiguri că specialistul SEO la care ai apelat face o treabă bună pentru afacerea ta?

Iată cele mai comune 5 servicii SEO pentru afacerile mici. Dacă agenția SEO la care apelezi îți oferă aceste servicii, înseamnă ca ești pe drumul cel bun. Vezi și Ghidul SEO pe 2019.

1. Analiza cuvintelor cheie 

Analiza cuvintelor cheie este cel mai important pas în crearea unei strategii SEO.

Înainte de a stabili care este “planul de bătaie” pentru a aduce pe prima pagină o afacere, trebuie descoperite cuvintele cheie ce pot fi folosite. În general, este recomandat ca fiecare pagină să vizeze unul sau doua cuvinte cheie unice.

Ar trebui să ai suficiente pagini, pentru a viza cât mai multe cuvinte cheie. Aceste cuvinte trebuie să fie relevante. Oamenii se folosesc de acele cuvinte cheie în momentul în care efectuează o căutare pe Google. Cu cât acoperi mai multe cheie care ar putea conduce publicul tău țintă la site-ul tău, cu atât mai bine.

  • Căutările pe Google pot fi împărțite în 3 categorii (în funcție de intenție):
  • Căutări de navigare (vizitatorii doresc sa ajungă la un anumit site)
  • Căutări de informare (vizitatorii caută o informație)
  • Căutări tranzacționale (vizitatorii vor să cumpere ceva)

Mai multe aici: Revisiting “Navigational,” “Informational,” & “Transactional” Searches in a Post-PageRank World

2. Crearea de pagini

Odată ce ai primit analiza cuvintelor cheie, agenția ar trebui să te ajute să creezi conținut nou și relevant, în care să incluzi cuvintele cheie respective. Dacă conținutul tău nu este relevant, nu ai șanse prea mari să crești poziția site-ului în rezultatele motoarelor de căutare.

Când creezi pagini noi, caută să asiguri următoarele:

  • Fiecare pagină să aibă conținut unic. Dacă ai să folosești conținut comun, este posibil ca Google să le considere pagini duplicat.
  • Încearcă să creezi pagini utile pentru publicul tău țintă, pagini pe care oamenii să le considere valoroase și interesante.
  • Rezistă în fața tentației de a te concentra pe mai mult de două cuvinte cheie pe pagină.

Vezi si: How to Do a Content Audit and Boost Your Organic Traffic [Template Included]

3. Optimizarea paginilor

În cazul în care ai deja câte o pagină dedicată fiecărui cuvânt cheie descoperit în analiza de cuvinte cheie, tot ce trebuie să faci este să le optimizezi pe fiecare în parte. Motoarele de căutare au nevoie de o mână de ajutor pentru a înțelege despre ce e vorba în fiecare pagină.

Un profesionist SEO bun se va putea folosi de conținutul existent la nivelul paginilor tale și îl va putea modifica astfel încât Google să-l înțeleagă în aceeași măsură în care îl pot înțelege și vizitatorii. Este un serviciu mai accesibil decât cel în care paginile sunt create de la zero.

4. Link Building

Obținerea cuvintelor cheie unice pentru fiecare pagina nu este singurul lucru pe care trebuie să-l faci pentru a-ți creste poziția în clasamentele Google. La urma urmei, există probabil sute sau mii de alte pagini pe Internet care conțin aceiași termeni.

Așadar, pe ce criterii stabilește Google care pagină este mai bună decât alta?

Acest lucru se stabilește (printre multe altele, vezi 200 de factori după care Google îți  crește poziția site-ului) prin calcularea cantității și a calității legăturilor care conduc către acea pagină.

Link-urile externe sunt mult mai importante decât legăturile interne și ar trebui să fie punctul central al efortului de construire a legăturilor. Link-urile externe sunt cele care provin de pe alte site-uri și conduc către site-ul tău, iar cele interne constau în legăturile de pe site-ul tău care conduc către alte pagini tot din site-ul tău.

O legătură de calitate este una care provine dintr-o pagină relevantă și care are are la rândul ei legături interne și externe de calitate.

Vezi și: The Beginner’s Guide to Link Building 

5. Analiza site-ului

Google a creat numeroase instrumente și standarde care permit profesionistului SEO să furnizeze detalii suplimentare despre conținutul și subiectul unui site.

Audit-urile tehnice pot varia în mod dramatic prin mărime, domeniu de aplicare și costuri. Dacă ai un simplu site de prezentare, nevoile sunt mult mai mici decât în cazul unui site dinamic.

Termenul de SEO a luat din ce în ce mai multă amploare în ultima vreme. Probabil că deja știi că dacă ai o afacere și vrei să crești, ai nevoie de SEO.

SEO a fost acceptat, de ceva timp, pe scară largă ca o componentă necesară a unei afaceri de succes.

Realizează un audit SEO gratuit aici.

Care sunt beneficiile companiilor care apelează la optimizare SEO? Este simplu!

Vei ține pasul cu concurenții tăi

A ține o afacere este foarte similar cu acțiunea de a participa la maraton. Este o competiție și o cursa pentru prima poziție în clasamentele Google.

Lupta de a ține pasul (sau de a rămâne în continuare, dacă te numeri deja printre cei norocoși) este o parte integrantă a unei afaceri.

Concurenții tăi? Da, cu siguranță ei deja fac SEO. Ce se întâmplă în această situație? Tu rămâi în urma dacă nu lupți cu toate armele.

Vei atrage noi vizitatori pe site

În momentul în care utilizatorii Google realizează o căutare, ei sunt în procesul de a lua o “decizie de cumpărare”. În acel moment, ei află despre diferitele opțiuni pe care le au, evaluează avantajele și dezavantajele etc.

Ei ar putea caută cu exactitate produsul sau serviciul pe care tu îl oferi. Dar, dacă nu te-ai ocupat de optimizarea SEO, sunt foarte slabe șansele ca ei să te găsească. Vei fi invizibil pentru ei.

agenție SEO profesională se va asigura că afacerea ta va ajunge la publicul tău țintă și la oamenii care ar putea fi interesați de produsele/serviciile pe care tu le oferi.

Îți vei crește traficul de pe site

Acesta este obiectivul agențiilor SEO (de cele mai multe ori). Acesta este scopul optimizării SEO – creșterea traficului de pe site.

O dată cu creșterea traficului, îți va creste și popularitatea, iar o dată cu asta, site-ul tău va creste în motoarele de căutare.

Vizibilitate -> Trafic -> Oportunități -> Vânzări


Aceasta ecuație simplă este ecuația ce stă la baza afacerilor online. De aceea auzi mereu vorbindu-se despre cât de importantă este creșterea traficului pe site.

Vei construi identitatea mărcii

Identitatea mărcii este construită pe baza unei expuneri constante. Nu poți construi o reputație dacă nimeni nu știe cine ești.

Beneficiile construirii unei identități sunt numeroase. În principiu, oamenii vor fi mai dispuși sa cumpere de la tine. Consumatorii apreciază o poveste bună.

Este o munca destul de grea să-ți “cultivi cultura companiei” pentru a rafina stilul și prezenta unica a site-ului tău.

Prin urmare, SEO e un must-have. Mulți se gândesc că se pot ocupa de optimizarea site-ului și mai târziu, însă trebuie să luăm în considerare faptul că pentru a crea o prezență online e nevoie de timp.

Pentru a-ți duce afacerea la următorul nivel, SEO este un pas esențial în ceea ce privește marketingul online.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *