CELE MAI BUNE INSTRUMENTE SEO PENTRU WEB DESIGNERI

Web design-ul este un domeniu de-a dreptul fascinant. Iar asta nu doar datorită diversității, ci și legăturilor sale cu alte domenii conexe. Spre exemplu, cu domeniul optimizării.

 

Deși la prima vedere, un web designer nu ar trebui să aibă de-a face foarte mult cu partea de SEO, el este strâns conectat totuși cu acest domeniu. Desigur, pentru partea de optimizare există specialiști SEO, însă designerul are și el rolul său în această direcție.

 

Am scris un articol foarte interesant despre acest lucru aici.

 

Există astfel foarte multe tehnici SEO și instrumente din acest domeniu, pe care web designerii ar trebui să le cunoască. Acestea le vor ușura munca și îi vor ajuta de multe ori să ia decizia potrivită în proiectele lor.

În acest articol, vom enumera 4 instrumente SEO pe care orice angajat într-o echipă web, indiferent de poziția sa specifică, ar trebui să le cunoască cel puțin la bază.

 

  1. Moz: Cel mai bun instrument SEO premium

Moz este soluția cea mai bună pentru web designeri atunci când vine vorba despre SEO. Platforma include și un instrument gratuit. Cu Moz în varianta gratuită poți căuta posibile cuvinte-cheie relevante pentru site, poți analiza cuvintele cheie actuale, poți vedea dacă ai câștigat poziționarea pe anumite cuvinte, poți analiza profilul de backlink-uri sau poți trage cu ochiul pe site-ul competiției pentru a vedea cuvintele lor cheie.

 

Bineînțeles, că dacă vei trece la Moz Pro vei putea accesa mai multe instrumente SEO precum: analiza backlink-urilor, strategiile SEO locale, modul în care impactează SEO afacerea ta și alte analize premium.

 

Mai există și Mangools, Ahrefs, sau SEMrush care sunt utile pentru site-uri de rang superior, dar acestea sunt toate instrumente pentru care va trebui să plătești.

 

  1. Ubersuggest: Cel mai bun instrument SEO gratis

Există mai multe instrumente SEO gratis, dar acesta este unul dintre cele mai bune. Ceea ce ne place la Ubersuggest este faptul că deși este gratuit și ușor de folosit, îl poți folosi în nenumărate feluri.

Spre exemplu ai putea folosi Ubersuggest pentru o căutare de bază a cuvintelor cheie și recomandări de long tail keywords care ar fi de ajutor în etapele anterioare de planificare.

 

  1. Yoast: Cel mai bun instrument SEO WordPress

 Pentru cei care folosesc WordPress, Yoast e un must-have.

Chiar dacă Yoast, nu te va ajuta cu planificarea cuvintelor cheie, sau urmărirea backlink-urilor, îți va permite să setezi cuvinte cheie la fiecare pagină, să setezi meta descrierea paginii și să lucrezi un pic pe partea de Usability.

 

  1. Google Search Console: Cel mai bun instrument de analiză

Probabil deja folosești Google Analytics pentru a revizui indicatorii site-ului sau pentru a lua decizii bazate pe date. Dar știai că poți adăuga datele Google Search Console la tabloul de bord Google Analytics? Cu ce te va ajuta asta? Google Search Console îți oferă o privire de ansamblu mai detaliată asupra datelor adunate pe site de-a lungul timpului, în direcția de optimizare.

 

Mai există și alte instrumente separate de care ai nevoie, pentru a influența procesul de poziționare a site-ului tău, chiar dacă ele nu țin în mod direct de SEO.

 

  • Certificat SSL: dacă website-ul tău rulează încă pe HTTP și nu l-ai securizat, SSL-ul fiind un certificat de criptare folosit pentru siguranța datelor personale de pe site, ai putea primi o sancțiune automată de la Google. Deci, să fii mereu sigur că site-urile au un certificat SSL instalat.
  • Speedy Hosting: viteza site-ului este extrem de importantă în SEO și ea depinde de calitatea planului tău web de găzduire. Speedy Hosting te poate ajuta să crești viteza de încărcare a site-ului tău.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *