Ce industrii investesc cel mai mult în prezența lor online? - Baboon Web Design
  • Română
Scris pe 14 mai, 2018
4 min timp de citire

Ce industrii investesc cel mai mult în prezența lor online?

Analizând un studiu de caz recent publicat de Startup Cafe, echipa de babuini se bucură să afle că „piața de publicitate online din România va depăși 50 milioane de euro în 2018”. În aceste condiții, din ce în ce mai multe afaceri decid să facă pasul decisiv și să-și lanseze un website de prezentare în jungla online. 

Există și un top efectuat în acest sens, pentru a vedea ce industrii investesc cel mai masiv în acest domeniu? Care dintre afaceri decid primele să-și lanseze un website de prezentare profesionist

Babuinii sunt bucuroși să-ți spună și ție ce au aflat. Iată mai jos rezultatele! 

Top investitori în prezența online a afacerii lor

În ceea ce privește investiția în publicitate online, categoria FOOD este pe primul loc. Cu o pondere de peste 52%, site-urile companiilor de retail din segmentul de alimente investesc masiv și din ce în ce mai mult, de la an la an. Este cumva surprinzător, deoarece nu există foarte multe site-uri care să ofere posibilitatea unei conversii online în această nișă. Mâncarea ți-o cumperi de la magazin, de cele mai multe ori. 

Însă marii retaileri știu cât de important e brandingul și repetitivitatea în publicitate. 


Dacă vrei și tu să investești în publicitate online, apelează la babuini! 

Te ajutăm să creezi un website profesionist, să-l găzduiești la noi în siguranță, să-l administrezi și să-l promovezi cu succes în online. 

Cere o ofertă!


Pe locul 2 se află creșterea celor din sectorul financiar. Băncile au început să investească cu 8% mai mult în prezența online. Acest lucru este vizibil și prin îmbunătățirea clară a website-urilor. Din ce în ce mai multe bănci își aliniază website-urile la ultimele tendințe. 

Privitor la site-uri profesioniste, Telecom-ul este un alt sector activ. Deși în publicitate își menține bugetul, în site-uri investesc destul de multe companii din nișă. 

Unde sunt previzionate scăderi?

Bugetele de publicitate par a fi și în scădere pentru unele sectoare. În 2018 este de așteptat ca sectorul de igienă personală să-și scadă bugetele de publicitate cu aprox. 24%, spun specialiștii PwC. De asemenea, cosmeticele pot investi mai puțin cu până la 15% în promovare. Însă pe sectorul de site-uri noi, nișa cosmeticelor și saloanelor de înfrumusețare este extrem de activă. 

Auto – moto și retailul online sunt și ele domenii în care sunt prevăzute scăderi de 4, respectiv 2%. 

Studiul ROADS (Romanian Online Advertising Study) reprezintă studiul cel mai important pentru industria locală de advertising online din România, analizând piaţa în funcţie de trei criterii principale: formatele de publicitate folosite, categoriile de advertiseri care au utilizat publicitatea pe Internet şi lunile din fiecare semestru pentru determinarea sezonalităţii. – StartupCafe

Alte industrii care investesc în promovare online și într-o prezență online profesionistă

Alți investitori mari în domeniul online sunt reprezentați de sectoarele: Household appliances (cu o creștere de peste 62 procente), Media & Entertainment (+49%) sau segmentul de Retail, cu o creștere de aproximativ 84%. 

Chiar și babuinii au realizat website-uri în aceste domenii în ultimul timp. Pentru a vedea ce am lucrat, vizitează-ne pagina de PORTOFOLIU – Click aici! 

 


Vrei și tu să investești în mediul online, pentru a-ți prezenta afacerea pe un website profesionist?

Faci parte din aceste industrii sau vrei să te aliniezi uriașilor în direcția promovării afacerii tale în jungla online?

CONTACTEAZĂ-NE! 


Ne vom ocupa noi de cartea ta de vizită din mediul online. Îți vom realiza un website de prezentare profesionist, în cel mai scurt timp. Go for it! Hai să te facem „regele junglei online”! 

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Începe Proiectul TăuStart your Project