Cât de important este un website pentru o afacere aflată la început? Ce spun studiile?

În cazul unui studiu realizat recent de către compania BrightLocal, relația între consumatori și business owneri, în cazul afacerilor mici, este una mult mai personală. Aceștia preferă în 6 din 10 cazuri să se audă la telefon, pentru o ofertă de servicii sau pentru o propunere de colaborare.

 

În aceeași măsură, studiul indică faptul că 56% din respondenți au indicat ca PRINCIPAL factor de informare cu privire la datele despre companie și experiența sa, WEBSITE-UL de prezentare.

 

Așadar, iată că 5 din 10 oameni caută serviciile unei afaceri, indiferent cât de mică ar fi compania, în mediul online! Prin urmare, dacă un website de prezentare ți se pare doar un simplu instrument de promovare, căruia o să-i aloci buget atunci când va fi cazul… studiile îți spun să te mai gândești odată la acest aspect.

 

Cât de important este website-ul și ce anume contează la acesta?

După cum vezi, 56% dintre consumatorii respondenți așteaptă ca principalele informații despre afacerea ta să fie găsite online. Însă asta nu este singura lor așteptare. 50% dintre aceștia ar renunța să apeleze la serviciile unei companii, dacă datele de contact de pe site nu ar fi actualizate la zi.

 

Iar 39% ar renunța dacă prețul serviciilor afișat pe site nu corespunde cu cel din realitate. De asemenea, în peste 3 din 10 cazuri, lipsa prețurilor afișate pe site ar determina consumatorii să nu apeleze la compania ta pentru servicii.

 

La fel de important este ca website-ul tău să conțină TEXTE scrise corect gramatical și texte care chiar să te ajute să vinzi. Da, dacă încă nu știai care e importanța copywriting-ului, iată că a venit vremea să afli.

 

Surprinzător (sau nu) doar 29% dintre oameni au spus că nu ar apela la o companie a cărui site nu dispune de imagini, în timp ce peste 35% au spus că nu ar apela la acea companie dacă ar descoperi texte scrise incorect gramatical pe website. 

 

Așadar, iată că încă este valabilă celebra sintagmă “CONTENT IS KING”.

 

Mai multe detalii despre cum te poate ajuta textul de pe website să vinzi, găsești în aceste articole:

  1. Copywriting – un nou mod de advertising
  2. Content vs. Copy – 10 reguli de care să ții cont când scrii un articol
  3. Tehnici de copywriting – diferențe între textele de prezentare și textul e-commerce

 

Imaginile, textul și faptul că oferi conținut de actualitate, nu sunt însă singurii factori definitorii ai unui website de succes. Conform studiilor, designul general, review-urile, faptul că site-ul este sau nu responsive, sunt la fel de importante.

 

Iată în ce măsură pot afecta / ajuta aceste chestiuni compania ta să câștige clienți.

 

Este foarte important ca website-ul tău, chiar dacă reprezinți o companie aflată la început de drum, să fie un mix între toate aceste elemente, care îți asigură succesul și te poartă pe drumul spre mai mulți clienți.

 

În timp ce peste jumătate din oamenii interesați de serviciile tale te-ar căuta online, studiul spune că doar 12% dintre aceștia s-ar prezenta direct la tine la sediu pentru a cere o ofertă. Așadar, website-ul este o poartă deschisă spre mai mulți clienți.

 

Dacă vrei să știi cum ar trebui să arate un website eficient, care să te ajute să vinzi, iată câteva indicații aici. Iar dacă ai nevoie de ajutor pentru realizarea unui astfel de website, ne poți contacta oricând pentru a-ți face o ofertă concretă de creare site. Iată ce beneficii îți putem oferi: Servicii Creare Site Baboon.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *