Campanii PPC de succes: află care sunt cele mai scumpe cuvinte cheie utilizate la nivel global!
Elementele de la care pleacă succesul oricărei campanii PPC sunt cuvintele cheie. Acest lucru este extrem de important de reținut. Trebuie să alegi cu grijă fiecare cuvânt cheie în care investești, în calitate de specialist PPC. Factorii ce determină succesul unui cuvânt cheie sunt: traficul, concurența la nivel de optimizare și prețul.
Astăzi aflăm un lucru interesant din domeniul PPC. Vom vedea împreună care sunt cele mai scumpe cuvinte cheie folosite în campanii PPC la nivel global.
Am inclus în acest top 20 de cuvinte cheie, iar faptul interesant este domeniul de referință al acestor cuvinte cheie. Vom observa ce caută cel mai mult internauții la nivel global.
Așadar, iată topul celor mai scumpe 20 de cuvinte cheie folosite la nivel global în campanii PPC.
- Cel mai scump cuvânt cheie este „Asigurare” (Insurance), acesta fiind licitat pentru suma record de 54,91$ per click. De asemenea, într-un top de 10.000 de cuvinte cheie din aria asigurărilor (de orice tip) cuvântul „Insurance” se regăsește în 24% din căutări.
- Pe locul 2 se află cuvântul „Gaz / Electricitate” (Gas / Electricity). Cea mai mare sumă pentru care a fost licitat acest cuvânt este 54.62$ per click.
- Al treilea cel mai scump cuvânt cheie plătit în cadrul unei campanii PPC este cuvântul „Credit Ipotecar” (Mortage). Pentru el s-au plătit 47,12$ per click în cel mai scump caz.
Ceea ce observăm deja, este faptul că în top 3 cuvinte cheie licitate pentru cele mai mari sume, 2 astfel de cuvinte au în comun un element central: domeniul financiar.
Asta presupune faptul că la nivel mondial acest subiect produce interes și astfel de cuvinte cheie sunt extrem de căutate în mediul online.
- Pe locul patru este cuvântul „Avocat” (Attorney). Acesta a fost licitat pentru suma de 47.07$ per click.
- Locul cinci este ocupat de cuvântul „Revendicare” (Claim), acesta putând costa până la 45.51$ în cadrul unei campanii PPC.
- Următorul cuvânt este „Împrumuturi” (Loans), acesta fiind licitat chiar și cu suma de 44.28$ per click. Din nou observăm accent pus pe domeniul financiar.
- O altă situație interesantă este adusă la lumină de către următorul cuvânt. Acesta este același ca cel de pe locul patru, însă este scris sub altă formă. Este vorba despre „Avocat”, însă în forma clasică (Lawyer). Acesta costă până la 42.51$ per click.
Iată, așadar, o situație cel puțin interesantă ce o putem întâlni în cadrul unei campanii PPC
Același cuvânt scris sub diferite forme poate avea costuri diferite. Acesta poate fi un avantaj, însă în același timp și un dezavantaj. Trebuie să știi sigur ce cuvânt dorești să optimizezi în cadrul campaniei și trebuie să îi cauți varianta optimă.
Spre exemplu, în cazul celor 2 cuvinte, varianta „Attorney”, cea care costă 47.07$ este cu 0.2% mai căutată decât varianta „Lawyer”, care costă 42.51$. Așadar, ține de tine să concluzionezi dacă cele 0,2 procente de căutări merită investiția.
- Pe locul opt în top se află cuvântul „Apel / Conferință” (Conference Call). Acesta costă 42.05$ per click.
- Pe locul nouă găsim cuvântul „Recuperare” (Recovery). Acesta a reușit performanța de a fi licitat cu 42.03$ per click în cazul unei campanii de promovare prin Adwords.
- La jumătatea topului se află cuvântul „Donație” (Donate). Costul acestui cuvânt a urcat cel mai mult până la 42.02$ per click.
- Locul 11 este ocupat de cuvântul „Diplomă” (Degree). Acesta a costat 40.61$ per click în cel mai bun caz.
- Următorul cuvânt din top este „Tratament” (Treatment) cu un cost de 37.18$ per click.
- În continuare găsim cuvântul „Credit” (Credit). Acesta a fost licitat pentru suma de 36.06$ într-o campanie PPC.
- Pe locul 14 avem cuvântul „Soft” (Software). Și iată în sfârșit și un cuvânt din spectrul IT. Nu am fi crezut să-l găsim atât de jos în top, deoarece IT-ul este un domeniu destul de concurent. Costul cuvântului „Software” a fost de 35.29$ per click.
- Pe 15 avem cuvântul „Cursuri” (Classes). Acesta a fost licitat cu suma de 35.04$ per click.
- Următorul loc este ocupat de către cuvântul „Reabilitare” (Rehab), cu suma de 33.59$ plătiți pentru un click. Iată al treilea cuvânt din categoria medicinei, așadar.
- Pe locul 17 este cuvântul „Tranzacție” (Trading). A costat nici mai mult nici mai puțin de 33.19$ un click.
Codașii clasamentului celor mai scumpe cuvinte cheie dintr-o campanie PPC
- Pe locul 1 între codașii acestui clasament este cuvântul „Hosting” (Hosting), cu suma de 31.91$ per click.
- Locul 2 la coada clasamentului este reprezentat de „Transfer” (Transfer), un cuvânt ce a costat 29.86$ per click.
- Ultimul cuvânt în topul nostru este cuvântul „Cord Blood” – care desemnează sângele ce se scurge din cordonul ombilical în momentul în care acesta este tăiat. Iată așadar, o adevărată ciudățenie prinzând topul celor mai scumpe cuvinte cheie licitate în cadrul unei campanii PPC. Acesta din urmă a costat 27.80$ per click.
Ce putem observa din acest top?
Este cel puțin notabil faptul că cele mai scumpe cuvinte pun în lumină domeniul financiar și cel legal. Așadar, internauții sunt extrem de interesați de servicii din aceste arii, la nivel global. IT-ul nu este chiar un punct forte în ceea ce privește keyword-urile în acest top, singurele 2 cuvinte din acest domeniu fiind destul de jos plasate.
Voi ce părere aveți după ce ați citit acest top?
Lasă un răspuns