5 tendinte in marketing-ul digital - Baboon Web Design
  • Română
Scris pe 2 iulie, 2016
4 min timp de citire

5 tendinte in marketing-ul digital

Mecanizarea in online

In ultimele decenii observam din ce in ce mai multe tendinte de a mecaniza orice activitate, pornind de la premisa ca mecanizarea inseamna eficienta. Astfel, intreg domeniul web design-ului si intreaga piata IT au inceput sa favorizeze digitalizarea proceselor de productie si de marketing.

In acest mod am ajuns sa punem accent atat de mult pe continua dezvoltare a tehnicilor de business si de realizare a unei campanii de promovare a afacerii pe care am infiintat-o. In acest context, Baboon a decis sa va prezinte astazi cele mai noi 5 tendinte in marketingul digital.

  1. Utilizarea sistemelor de Costumer Relationship Management (CRM)

Intreg procesul de business si de dezvoltare a unei afaceri incepe sa fie bazat pe sisteme avansate de CRM. Aceste platforme personalizate iti ofera o capacitate enorma de gestiune a clientilor si, de cele mai multe ori, iti pun la dispozitie module de marketing automatizat, care iti vor usura cu mult activitatea de comunicare intre client si companie.

Mai multe detalii cu privire la acest aspect gasesti intr-un articol pe care Baboon l-a dedicat exclusiv acestui subiect. Gasesti articolul aici.

  1. Nu esti online, nu existi!

In ultimii ani online-ul a acaparat fiecare piata de dezvoltare, iar afacerile au inceput sa puna accent din ce in ce mai mult pe o prezenta online profesionista. Site-ul de prezentare este cartea ta de vizita, iar o afacere cat mai profitabila isi gaseste perfect locul pe o platforma de e-commerce. Mai multe detalii despre avantajele prezentei online gasesti aici.

  1. Solutii de promovare personalizata si marketing bazat pe performanta

Intr-un mediu de business atat de puternic dezvoltat, concurentialitatea este un element care iti poate afecta puternic afacerea si in acelasi timp un element ce te poate pozitiona profesionist pe piata, importriva adversarilor tai. In acest context, personalizarea reprezinta singura solutie de a razbate pe piata. Si din moment ce produsele sunt tot aceleasi, nu exista decat o solutie: personalizarea modului in care sunt prezentate catre consumator. Acest lucru este reflectat in toate campaniile de promovare din ziua de azi. Fiecare specialist in promovare isi seteaza astfel obiective realizabile, construieste si lanseaza mesaje personalizate si se bazeaza in fiecare campanie pe rezultate masurabile, reale, utilizand la maxim tehnicile de marketing bazat pe performanta.

  1. Online-ul favorizeaza interactiunile live

Social Media devine un mediu in care tot mai multe branduri isi intalnesc clientii si comunica prin diverse metode absolut revolutionare cu acestia. In momentul in care online-ul a atins o cota de penetrare de peste 90%, este clar faptul ca aici este viitorul oricarui business. 

Cum iti poti adapta afacerea tuturor schimbarilor continue din mediul online?

Mediul online fiind in continua schimbare, exista un singur element cheie asupra caruia trebuie sa reflectam, anume: adaptabilitatea.

Pentru a face fata provocarilor mediului online si pentru a fi eficient, pentru a avea o afacere productiva, trebuie sa ai o prezenta online profesionista, mereu adaptata la tot ce este nou. Cu alte cuvinte, cartea ta de vizita online, site-ul de prezentare a afacerii tale trebuie sa fie perfect functional pe mobil, pe tableta si pe toate dispozitivele pe care clientii tai pot fi activi.

Peste 75% din informatiile comunicate de un brand catre consumatori, ajung la acestia prin intermediul mobilului. Acest lucru reglementeaza noile tendinte din mediul online, iar pentru a fi profitabila, afacerea ta trebuie sa se adapteze in continuu acestor tendinte.  

  1. Continutul este TOTUL!

Continutul realizat strategic pentru a prezenta intr-un mod cat mai atractiv si mai ofertant afacerea ta catre posibilii clienti este o alta tendinta extrem de importanta in marketingul digital.

Atunci cand ai un site, pe langa partea de grafica, exista si textul pe el, iar acesta este cel mai important mod de comunicare a mesajului catre clientii tai. Tocmai de aceea, el trebuie realizat profesionist, nu doar conform normelor limbii romane, ci si conform normelor de optimizare SEO. Continutul va trebui sa fie optimizat, adaptat si actualizat continuu pentru ca afacerea ta sa aiba succes, deoarece acesta reprezinta mesajul catre clientii tai si, totodata, unul dintre cele mai dominante elemente ce influenteaza decizia de cumparare a consumatorului .

 

Baboon este aici pentru a te ajuta, prin servicii de web design si promovare online profesioniste, sa respecti toate aceste tendinte si sa iti asiguri o pozitie de lider pe piata, in fata competitorilor tai online.

Hai sa fim profesionisti impreuna!

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Începe Proiectul TăuStart your Project