Cunoști limba germană? Aplică pentru o poziție de marketing!
Cunoști limba germană?
Alătură-te echipei noastre!
Scris pe 20 martie, 2019
5 min timp de citire

5 greșeli pe care nu ai voie să le faci în 2019 în ceea ce privește website-ul tău

Website-ul tău este cartea ta de vizită în mediul online. V-ați obișnuit să auziți lucrul acesta de la noi. Iar ca orice element de brand reprezentativ pentru imaginea afacerii voastre, website-ul vostru trebuie să arate și să se comporte impecabil în mediul online. Acest lucru este obligatoriu, asta dacă vă doriți ca site-ul să vă și aducă rezultate, să puteți vinde prin intermediul lui.

Într-o lume în care numărul de website-uri crește de la zi la zi, doar cele mai avansate și bine realizate website-uri vor reuși să aducă afacerea voastră la un alt nivel. Site-urile care conțin cât mai puține greșeli (chiar fără greșeală – ar fi de dorit).

În articolul de astăzi îți dezvăluim 7 greșeli pe care nu ai voie să le faci în realizarea website-ului tău, dacă dorești ca acesta să-ți aducă rezultatele dorite

  1. Website un-responsive – neadaptabil pe mobil și tabletă

Dacă ar fi să realizăm un top obiectiv al greșelilor pe care le poți face atunci când îți construiești un website, realizarea unui site care nu este adaptabil pe mobil și tabletă ar fi PRIMA și CEA MAI MARE GREȘEALĂ în 2019.

La momentul actual, peste 7 din 10 oameni fac căutări pe Google de pe device-ul mobil. În plus, Google a anunțat clar în urmă cu ceva timp că site-urile adaptabile pe mobil vor avea avantaje în ceea ce privește poziționarea în SERP. Cu alte cuvinte, adaptabilitatea website-ului tău începe să fie un factor SEO extrem de important.

Dacă nu ai un website adaptabil pe mobil și tabletă în 2019, e ca și când ți-ai deschide o afacere și în mod conștient ai închide ușa în nas clienților tăi, în 7 din 10 cazuri. Mai multe detalii despre caracteristica RESPONSIVE a site-ului tău afla in acest articol.

  1. Lipsa conținutului optimizat SEO

Aceasta este o a doua greșeală fatală în 2019. Cu toate acestea, trebuie luat în calcul faptul că în 2019 nu mai scriem pentru roboți. SEO nu mai înseamnă acum ceea ce însemna acum 5 ani.

A scrie SEO înseamnă să adaptezi textul la cerințele Google în același timp în care transmiți mesajul pentru OAMENI, într-o manieră atractivă. SEO în 2019 mizează extrem de mult pe relevanță – conținutul website-ului tău ar trebui să fie 100% relevant pentru publicul tău țintă.

Lipsa conținutului sau a optimizării acestuia, a targetării lui specifice pe consumatori poate fi o greșeală fatală pentru afacerea ta în mediul online. Mai multe detalii despre factorii SEO poti afla aici.

  1. Viteza website-ului prea mică – Timp de încărcare uriaș

O greșeală la fel de periculoasă ca primele 2. În medie, un client va pleca de pe website-ul tău în mai puțin de 5 secunde, dacă acesta nu-i afișează informația pe care el o caută. Studiile arată că 40% dintre vizitatorii unui site părăsesc site-ul dacă acesta nu s-a încărcat în primele 3 secunde.

De asemenea, conform unui studiu realizat în 2018, 80% dintre utilizatorii care au avut o primă experiență neplăcută cu website-ul tău și cu viteza de încărcare a acestuia nu se vor mai întoarce a doua oară pe site, spun specialiștii.

  1. Lipsa elementelor CTA de pe site sau poziționarea nefavorabilă a acestora

Aceasta este o altă greșeală destul de des întâlnită. Avansarea în ceea ce privește web design-ul site-urilor nu presupune complicarea lor inutilă. Avansarea tehnologică nu ar trebui să însemne funcții mai complicate, un design mai încărcat sau alte asemenea lucruri.

Un website care nu prezintă informația într-un mod atractiv, influențând prin elemente Call to Action vânzarea, va fi un website care nu are succes în mediul online. Dacă informația esențială și îndemnul la acțiune nu se află poziționate VIZIBIL pe site, într-un mod care să incite la acțiune vizitatorul, site-ul nu-și va îndeplini funcția finală de vânzare.

Este recomandat ca pentru fiecare pagină să existe butoane, iconi și link-uri care să ducă spre formularele de contact sau spre paginile de cerere ofertă. Fiecare pagină a website-ului trebuie să trimită cu un pas mai aproape utilizatorul de etapa finală: vânzarea.

În zilele noastre totul se petrece la viteza fulgerului. Nimeni nu are timp să citească romante pe website-ul tău. Lumea caută informații facile, rapid de văzut și înțeles și apoi caută moduri de a interacționa cât mai simplu cu tine pentru a afla detalii.

  1. Lipsa de update-uri a website-ului

În 2019 toată lumea se așteaptă ca website-ul tău să fie „la zi” cu toate tendințele și cu toate informațiile. Dacă vei oferi informații eronate sau neactualizate (chiar și informații despre produsele tale), poți să consideri că ai pierdut in start cursa cu site-urile concurente.

Site-ul tău trebuie să fie updatat și să ofere informații în timp real despre tine, despre produsele tale și despre afacerea ta în general. De asemenea, funcționalitatea este foarte importantă.

Site-urile cu link-uri moarte sau pagini care duc spre erori – lipsă de conținut sau lipsă pagină sunt printre cele mai des întâlnite erori care alungă utilizatorii de pe website-ul tău. Păstrează-ți site-ul întotdeauna actualizat. Toate paginile ar trebui să funcționeze pe el și toate informațiile trebuie să fie la zi.

Dacă vrei să mai vezi și alte sfaturi despre cum arată un website de succes, citește acest articol.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Începe Proiectul TăuStart your Project