Cunoști limba germană? Aplică pentru o poziție de marketing!
Cunoști limba germană?
Alătură-te echipei noastre!
Scris pe 29 mai, 2019
5 min timp de citire

30 de statistici care îți vorbesc despre SEO în 2019 – care este importanța sa și cum s-au schimbat lucrurile?

  1. Optimizarea site-ului pentru motoarele de căutare este unul dintre cele mai „HOT” subiecte din online. Iar asta persistă de foarte mulți ani. Tendințele în această direcție sunt din ce în ce mai schimbătoare și nasc uneori adevărate contradicții.

     

    SEO este însă unul dintre cele mai importante lucruri de luat în calcul, atunci când te lansezi online. Până la urmă, cu toate schimbările și cu tot efortul necesar pentru a le urma pe acestea, SEO rămâne cea mai eficientă metodă de a atrage trafic pe site-ul tău, fără a plăti reclamă pe termen lung. Vrei mai multe detalii despre acest serviciu? Citește asta!

     

    În plus, traficul atras prin SEO este de cele mai multe ori foarte calitativ, vizitatorii fiind chiar interesați de produsele și serviciile tale.

     

    Așadar, ce trebuie să iei în calcul în 2019, referitor la SEO?

    Mai jos ți-am pregătit 30 de statistici interesante, culese din online, care îți vorbesc din diverse surse de specialitate, despre ce s-a schimbat în SEO și care sunt tendințele în acest domeniu în anul 2019.

     

    1. 67.000 de căutări sunt efectuate în mediul online în fiecare secundă, folosindu-se motorul de căutare Google.

     

    1. 93% din toate experiențele online ale utilizatorilor încep de pe pagina unui motor de căutare.

     

    1. 39% din traficul total al site-urilor e-commerce (magazine online) provine din căutări.

     

    1. 58% din căutări provin din surse mobile.

     

    1. 97% din site-urile care apar pe prima pagină au cel puțin o imagine în componența paginii optimizate.

     

    1. Aproape 80% dintre utilizatorii care caută pe motoarele de căutare, IGNORĂ reclamele plătite.

     

    1. 69% din timpul petrecut pe rețele media la nivel global este înregistrat de pe mobile.

     

    1. 43% dintre utilizatori caută produse online, fix în momentul în care se află printre rafturile magazinelor.

     

    1. Conform statisticilor globale, 52,5% din traficul mondial din 2018 a fost generat de pe telefoanele mobile.

     

    1. Un website optimizat pe mobil are cu 51% mai multe șanse să convertească decât unul neoptimizat.

     

    1. După ce efectuează o căutare locală de pe telefonul mobil, 88% dintre utilizatori vor suna sau vor vizita sediul afacerii a cărui website le-a atras atenția, în următoarele 24 de ore.

     

    1. 46% dintre căutările Google fac referire la căutări locale.

     

    1. 72% dintre consumatori vor face întotdeauna o căutare locală a unui magazin aflat pe o rază mai mică de 10km de la locația lor actuală, atunci când sunt interesați de anumite servicii / produse.

     

    1. 92% dintre consumatori aleg întotdeauna să viziteze site-urile care apar doar pe prima pagină în Google.

     

    1. 70% dintre consumatori vor alege să viziteze un magazin, în funcție de informațiile găsite pe site.

     

    1. 28% dintre căutările locale se finalizează de obicei cu o conversie.

     

    1. 73% dintre consumatori vor avea încredere într-un website, din moment ce văd că acesta are review-uri pozitive. Despre puterea acestor review-uri poți citi și în acest articol.

     

    1. 82% dintre afacerile online nu au încă o prezență pe Bing.

     

    1. 65% dintre specialiștii SEO spun că link-building-ul este cea mai grea etapă într-o campanie SEO. Iată de ce: Cum tratează Google link-uri către site-ul tău!

     

    1. 53% din clienții unei companii SEO acordă mai puțin de 25% din buget pentru activitatea de link-building.

     

    1. Prima poziție de pe prima pagină Google are o rată medie de click de 34,36%. 3 din 10 oameni ajung pe site-ul tău la prima căutare, dacă ești pe prima pagină.

     

    1. Dacă există un video pe pagina site-ului tău, există cu 53% mai multe șanse ca această pagină să apară în primele căutări Google.

     

    1. Google este sursa a circa 44% din totalul de trafic online al unui website.

     

    1. 58% dintre companiile active pe Social Media consideră că și-au îmbunătățit poziționarea în SERP în ultimul an, datorită rețelelor sociale.

     

    1. 71% dintre utilizatori sunt mai dispuși să recomande un brand care le-a oferit o experiență plăcută în Social Media.

     

    1. 40% dintre consumatori sunt dispuși să cheltuie banii mai degrabă pe serviciile unei companii care este disponibilă pe rețelele sociale, conform studiilor.
    2. 72% dintre specialiștii SEO consideră conținutul ca fiind principalul factor SEO pentru succesul afacerii tale online.

     

    1. Companiile care au un blog online au cu 434% mai multe pagini indexate de către motoarele de căutare, decât cele care nu au un blog. Iată mai multe informații despre importanța unui blog și aici.

     

    1. Conținutul video este de 50 de ori mai pasibil să aducă trafic organic decât conținutul text.

     

    1. Click-through-rate-ul mail-urilor care conțin un element video este cu 96% mai mare decât în cazul email-urilor care nu conțin video.

     

     

     

    Iată așadar, 30 de statistici interesante cu și despre SEO la nivel global. Ține cont de acestea atunci când îți construiești strategia de optimizare a website-ului tău și vei ajunge cu siguranță pe prima pagină. Vrei să te ajutăm cu servicii SEO profesioniste? Contactează-ne!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Începe Proiectul TăuStart your Project