3 soluții digitale de administrare a afacerii tale în mediul online - Baboon Web Design
  • Română
Scris pe 15 mai, 2017
5 min timp de citire

3 soluții digitale de administrare a afacerii tale în mediul online

Știm cu toții cât de mult s-a extins online-ul în ultimii ani și despre acest lucru am tot discutat. Atunci când cineva se hotărăște să pășească în jungla online, un site de prezentare este obligatoriu. Însă degeaba ai un site care nu convertește sau care nu funcționează în totalitate. 

Ai nevoie de un site, care este cartea ta de vizită în mediul online. Însă ai nevoie și de ustensilele potrivite pentru a-l administra și pentru a-ți gestiona afacerea cu succes. Lăsând deoparte uneltele precum Google Analytics și SalesManago sau Mailchimp și Smartbill, pe care le știm cu toții, ce alte unelte mai sunt care să ne ajute să administrăm cu succes afacerea noastră? 

Tocmai asta dorim să descoperim astăzi. Dorim să mai împărtășim cu tine încă 3 ustensile la fel de importante precum cele menționate mai sus. Cu ajutorul acestoara vei putea să-ți administrezi cu succes magazinul online și vei putea să vinzi mai mult. 

3 soluții digitale de administrare a magazinului tău online

În primul rând, după cum spuneam și în acest articol, un magazin online eficient va fi mereu corelat cu o platformă ERP. Acest program se va ocupa cu întreaga gestionare a stocurilor, pentru ca tu să știi ce materii ai în stoc, ce produse poți livra și ce procese se petrec în cadrul afacerii tale. 

Ei bine, există și soluții open-source în acest sens. Aceste platforme ERP pur și simplu pot fi descărcate și inserate în baza de date a serverului. Așadar, există și variante mai user friendly pentru aceste programe ERP. Cel despre care dorim să-ți vorbim astăzi este ERPNext

Acesta reprezintă o variantă built-in a unui ERP, care va avea grijă de produsele tale, de contabilitate, de stocuri și de etapa de project management. Așadar, acest progrămel reprezintă una dintre cele mai bune soluții digitale de administrare a unui magazin online mic sau mediu. 

Îl poți testa chiar și gratis, înainte să-l descarci. Poți încerca free trial-ul aici. Principalul avantaj al acestui sistem este faptul că rapoartele se pot realiza integrat, programul fiind compatibil cu Office. Așadar, vei putea citi toate datele necesare administrării afacerii tale direct din Excel sau din Word, fără a fi nevoit să înveți să te descurci cu programe complexe de analiză. 

Mai multe date despre program găsești aici.

Un magazin online vinde, în primul rând, prin pozele de produs

Așa încât vei avea nevoie de poze cât mai profesioniste. Nu vei avea însă mereu resurse să-ți plătești un fotograf profesionist care să-ți ofere poze de studio. Cum poți rezolva această problemă prin soluții digitale calitative? Există în mediul online o mulțime de platforme ce-ți oferă posibilitatea să editezi fotografiile tale pentru a reuși să le mărești calitatea. 

O astfel de platformă este Canva. Aici nu doar că poți să editezi pozele, însă poți crea și materiale grafice complexe, de la zero. Ai la îndemână o mulțime de elemente și, cel mai important, ai la alegere template-uri de materiale. Poți alege fix ceea ce ai nevoie. Vrei o poză de produs, o copertă de Facebook sau un template de scrisoare de afaceri?

O alternativă foarte bună este și Design Wizard, au o licență cu costuri reduse și toate funcțiile instrumentelor sunt disponibile în abonamentul lor gratuit, spre deosebire de majoritatea concurenților lor. De asemenea, au în baza de date peste 17.000 de șabloane (10.000 gratuite) și peste 1.2 milioane imagini.

Aici le ai pe toate adunate într-un singur loc. Dar în mediul online, atunci când discutăm despre fotografii, nu totul stă în calitate și în editări. Este foarte importantă și etapa de optimizare. Pentru optimizarea fotografiilor există o soluție digitală mai eficientă. Este vorba despre picrezise.com. Aici poți să-ți redimensionezi pozele și să le adaugi efecte speciale, iar cu ajutorul editorului din WordPress, poți să-ți optimizezi pozele așa încât acestea să nu-ți ocupe foarte multă lățime de bandă.

Etapa de testare este cheia succesului în business 

Iar pentru o testare eficientă și pentru rapoarte ușor de înțeles și interpretat îți povestim despre o altă soluție digitală. Este vorba de platforma de analize IBM Watson Analytics. Prin intermediul ei poți începe să realizezi un chestionar cu date reale și cu eșantioane reprezentative. De asemenea, ai ocazia să salvezi ceea ce ai lucrat și să folosești conținutul sub formă de infografice personalizate. 

Este foarte util și în cazul prezentărilor de business, deoarece realizează statistici automate. Tu doar introduci baza de date sau cauți în template-uri ceea ce vrei să prezinți, iar platforma îți returnează rezultatele. Poți să vezi despre ce este vorba aici.

 

Tu ce alte soluții digitale de administrare mai folosești pentru magazinul tău online sau pentru afacerea ta? 

 

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Începe Proiectul TăuStart your Project