3 modalități BUNE de a-ți „păcăli” vizitatorii de pe website!
Poate te vei gândi la prima vedere că acest titlu e cel puțin ciudat, dacă nu chiar ofensator. Cum să-ți păcălești vizitatorii? Oamenilor nu le place să fie păcăliți, nu? Ei bine, noi știm că oamenilor nu doar că le place să fie păcăliți, dar chiar își cer păcălelile, atunci când acestea sunt grațioase, creative, când îi pun pe cei păcăliți în control.
Da, oamenilor le place să fie păcăliți, atunci când știu ceea ce urmează. Atunci când se așteaptă la ceva „MEGA-WOW” după acea păcăleală.
Astăzi o să discutăm despre 3 modalități bune de a-ți păcăli vizitatorii de pe site
- Cum faci așteptarea mai plăcută?
Știm cu toții că așteptarea unui website să se încarce nu e tocmai cel mai plăcut lucru. Uneori e chiar frustrant, ne face să ieșim imediat de pe acel website. Totuși, specialiștii spun că există o soluție pentru a face utilizatorii să mai rămână pe website, chiar dacă acesta încă e în procesul de încărcare.
De aceea s-a inventat „Loading Icon-ul”. Dacă acesta este suficient de creativ, nu doar o bară care se încarcă la nesfârșit sau un cerculeț care se tot rotește… el chiar ar putea influența utilizatorii să rămână pe site.
Gândește-te cum ar fi să ai ca loading icon o carte, căreia îi zboară câte o foaie, în timp ce site-ul a mai făcut un pas către 100% loaded. Sau poate un animăluț care țopăie pe o trambulină la fiecare etapă încărcată a website-ului. Așa ceva cu siguranță ți-ar menține utilizatorii în priză pentru câteva secunde în plus, dându-i șansa paginii să se încarce.
- Oferă-le ceva MARE și strălucitor la care să privească pentru o secundă, iar ei se vor minuna!
Acesta este principalul avantaj al website-urilor cu slider full page. Un simplu element mare, centrat, atractiv îi va apărea utilizatorului atunci când va intra pe prima pagină. Curiozitatea să vadă mai mult, să-și dea seama dacă tot site-ul e la fel de catchy îl va împinge să dea click.
Dacă va vedea pe fiecare pagină o primă secțiune cu un obiect MARE și strălucitor, ce-l face să rămână pe pagină… deja l-ai cucerit. A încerca să faci o cromatică unitară pe website e în acest caz un dezavantaj. E „boring” și „unsafe” pentru vizitatorii tăi. Aceștia nu văd decât lucrurile interesante, care rup monotonia unei pagini.
Oferă-le un lucru centrat pe pagină, un produs uriaș, ceva strălucitor, ceva atractiv, fără pic de text și alte opțiuni de stil… lasă-i să descopere singuri mai mult.
- Cum îi păcălești pe utilizatori să interacționeze mai ușor cu website-ul tău?
Acum că au așteptat să se încarce site-ul, ba chiar au intrat pe el și au rămas aici, trebuie să-i faci să și interacționeze cu tine, nu? Până la urmă, un vizitator care nu a convertit… e un simplu vizitator și-atât. Nu te va costa nimic, dar nici nu vei câștiga ceva de pe urma lui.
Cum îl faci să intre în vorbă cu tine? Cel mai ușor lucru este să-l întrebi direct ceea ce își dorește. Ce vrea de la tine? Și NU, nu încerca să-i pui o întrebare ca H1 – H2 – H3 și apoi în 2 paragrafe de text să-l vrăjești cu ce știi tu să faci și ce beneficii o să aibă el dacă lucrează cu tine… (știu, așa facem majoritatea, dar am descoperit că nu-i cea mai bună metodă).
Întreabă-l simplu „Cu ce te putem ajuta” și oferă-i lui opțiunea de a-ți răspunde rapid și simplu, prin alegerea unor variante. Care acelea de cele mai multe ori îl vor duce pe o pagină unde simplu, în două – trei propoziții îi spui „Ok, exact asta știm noi să facem cel mai bine. Hai să te ajutăm și pe tine”.
Cel mai bun exemplu pentru a face asta este structurare paginii de servicii. Un website care te va cuceri cu modalitatea unică de a-și evidenția serviciile … te va câștiga pentru totdeauna în calitate de client.
Iată un exemplu de astfel de pagină:
Lasă un răspuns