3 instrumente online care te ajută să-ți administrezi singur site-ul web
Atunci când ai o afacere online sau ești pe care să-ți realizezi un magazin online sau un site de prezentare, trebuie să fii foarte atent la o chestiune. Crearea unui site nu este singurul pas pe care trebuie să-l faci pentru o prezență online. Nici măcar promovarea nu încheie procesul. În această junglă web mai contează și ce instrumente online folosești pentru a reuși pe piață.
Pentru ca afacerea ta online să aibă succes, aceasta nu trebuie să fie doar prezentă pe piață, ci trebuie să fie și eficientă. Un magazin online profesionist / site de prezentare profesionist este ușor de administrat. De asemenea, trebuie să fie gândit în așa fel încât să-ți ofere cea mai simplă soluție de rezolvare a oricărei probleme.
Toate instrumentele și modulele pe care le folosești trebuie să se bazeze pe acest principiu. De aceea, astăzi am hotărât să-ți prezentăm 3 instrumente online de care ai nevoie pentru a-ți administra un magazin online sau un site de prezentare. Nu doar că ai nevoie de ele, însă acestea te vor ajuta să-ți administrezi site-ul de prezentare singur.
ERP System – un instrument absolut necesar în e-commerce!
Ce este un ERP? Un ERP este un sistem informatic avansat ce te ajută cu inventarierea și organizarea magazinului tău. Fie că ai un magazin online și vrei să-ți integrezi modulul ERP pe platformă, fie că ai un magazin fizic, sistemul ERP este un instrument ce nu trebuie să lipsească.
Spre exemplu, SeniorERP, o variantă românească a acestui instrument, este un bun organizator în ceea ce privește stocurile de materiale, comenzile și chiar departamentul de personal.
Mai exact, sistemul integrat pe site te va ajuta cu actualizarea stocurilor, cu elaborarea întregului proces de comandă / facturare și cu raportarea activităților de conversie. Vei ști exact câte comenzi sunt, câte unități mai sunt pe stoc și care sunt clienții ce au cumpărat, cu doar câteva click-uri.
Nu va mai trebui să-ți faci griji nici pentru procesele de comandă și emitere a facturii. Toate acestea sunt realizate în funcțiile back-end ale sistemului ERP.
Iată care sunt sectoarele pe care le poți gestiona cu ajutorul unui sistem ERP profesional:
Astfel, cu ajutorul unui asemenea sistem, vei putea ține sub control aprovizionarea magazinului tău, știind când urmează lichidarea stocului. Vei ști și câte vânzări s-au făcut și vei avea un raport de analiză clar asupra acestora. Sistemul se va ocupa și de facturare și de emiterea de chitanțe (întregul proces financiar fiind simplificat). Vei putea beneficia și de asistență în procesul de contabilitate și gestiune primară și vei putea ține în frâu și departamentul de producție.
Drag & Drop Builder – un instrument perfect pentru începători în administrarea site-urilor web
Fie că ai trecut de pe un site făcut pe o platformă free la un site custom, fie că dorești să îți construiești în WordPress un site ușor de administrat, acesta este instrumentul de care ai nevoie. Un website builder bazat pe funcția drag & drop te va ajuta să modifici casete de text, să adaugi elemente (poze cu produse, butoane de acțiune, iconi) pe site în cel mai simplu mod.
Tot ce va trebui să faci este să selectezi elementul ce-l dorești inclus și să-l tragi pe ecran, ținând click stânga apăsat în timp ce îl muți. Astfel de soft-uri sunt preferatele administratorilor începători. Nu vei dori să plătești un specialist pentru a-ți adăuga 2 produse noi pe site. De asemenea, nu vei dori să angajezi o firmă de web design să-ți mai construiască o pagină și să o adauge în meniu.
Nici nu e nevoie. Acum poți să o faci singur, prin intermediul unui Drag & Drop Builder. Ai la dispoziție atâtea instrumente online. Iată aici un articol interesant cu 5 dintre cele mai bune astfel de programe pentru WordPress.
Instrumente online de marketing mecanizat – simplitatea la rang de artă!
Promovarea unui site este un proces extrem de complex. Tocmai de aceea, simplificarea sa este un lucru urmărit de către administratorii web. Acest proces se poate realiza prin programe de marketing mecanizat. Ce sunt acestea și un exemplu extrem de bun de astfel de soft găsești în acest articol.
Aceste programe nu-ți oferă doar un sistem de newsletter personalizat și posibilitatea de a-ți proiecta propriul funnel de vânzări. Ele îți pun la dispoziție și un program de tip CMS specializat. Au o multitudine de template-uri pentru mailuri personalizate, pentru newslettere și pentru alte elemente de comunicare. De asemenea, un astfel de soft poate rula și integrat cu platformele sociale.
Spre exemplu, SalesManago îți oferă oportunitatea de a programa postările pe Facebook, Twitter și restul canalelor, direct din sistem.
Vei putea crea și reguli de conversie avansate, așa încât sistemul să-ți urmărească din punct de vedere comportamental vizitatorii. Un astfel de soft te scapă nu doar de procesele de marketing, ci și de multitudinea de aptitudini tehnice de care ai nevoie. Nu trebuie să știi să creezi un newsletter în Photoshop, ci doar trebuie să combini câteva template-uri și totul este gata.
Este atât de simplu să administrezi site-ul prin acest program. Poți să-l folosești inclusiv pentru a trimite SMS-uri personalizate clienților. De asemenea, îți oferă posibilitatea de segmentare a clienților în funcție de anumite criterii. Așadar, vei avea mereu liste cu clienții tăi în funcție de parametrii pe care dorești să-i urmărești. În acest mod vei ști mereu cu cine vrei să comunici și cum să faci acest lucru.
Folosind aceste 3 instrumente online (cu programe specifice adaptate nevoilor tale), succesul este la doar un click distanță.
Nu-i așa că te bucură acest fapt?
Te-ar bucura să știi că poți să urmărești tot ce fac vizitatorii pe site-ul tău și poți menține controlul fiecărei acțiuni. Ai vrea să poți administra singur site-ul tău, fără ajutor specializat? Găsește softul perfect pentru tine și contactează-ne dacă ai nevoie de ajutor să-l instalezi!
Lasă un răspuns