Căutăm un full-stack developer. Aplică acum!
Căutăm un full-stack developer. Aplică acum!
Scris pe 22 martie, 2017
5 min timp de citire

3 căi prin care web design-ul lipsit de calitate poate afecta vânzările

În ziua de azi, web design-ul este unul dintre cele mai discutate subiecte în Online. De aceea, punem și noi atât de mult accent pe acest subiect. Încercăm să vă punem în față cât mai multe noutăți pe această nișă. Spre exemplu, dorim să analizăm cum poate influența un site web vânzările, prin intermediul web design-ului calitativ.

Ce legătură are web design-ul cu vânzările?

Desigur, ai putea să te întrebi acest lucru. Până la urmă vânzările sunt un proces de marketing, iar web design-ul este un simplu concept asociat site-ului. Web design-ul este treaba designerilor și programatorilor, te-ai putea gândi. Așa este, într-adevăr. Însă toate lucrurile ce au legătură cu afacerea ta influențează, într-un mod sau altul, succesul afacerii tale. 

Un website de succes va converti întotdeauna mai eficient, așadar va crește vânzările. Aceasta este explicația logică a vânzărilor aflate în legătură cu web design-ul. Cum arată un site de succes? Am scris despre acest lucru aici.

De asemenea, poți vedea ce înseamnă o interfață web calitativă aici.

Acum te-ai lămurit cum te poate ajuta un website să influențezi vânzările?

Gândește-te încă odată: site-ul web este cartea ta de vizită în online. Un om care află de afacerea ta se va duce acasă și primul lucru pe care îl va face va fi să te caute online. Este demonstrat că peste 70% din oameni caută online un produs / serviciu înainte de a-l cumpăra. 

Așadar, site-ul este primul element prin care consumatorul face cunoștință cu afacerea ta. Acest lucru ar trebui să-ți dea de gândit. Cum ai dori să te prezinți consumatorilor tăi?

 

Gândește-te că site-ul este haina online a afacerii tale, iar în online haina îl face pe om. Haina este cea care determină credibilitatea afacerii. Ar trebui ca site-ul tău să reflecte acest lucru. Arată că știi asta și comportă-te ca atare, investind într-o imagine profesionistă și respectându-ți clienții! 

Cum îmi poate afecta web design-ul lipsit de calitate vânzările?

Răspunsurile la această întrebare sunt nelimitate. Totuși, noi ne-am gândit să-ți oferim 3 exemple concrete în acest sens. Iată 3 modalități prin care un concept de web design prost gândit și un site conceput pe baza acestuia pot afecta vânzările:

1. Clientul intră pe site și nu identifică rapid care este elementul central al site-ului și ce are de făcut pe acel site

În momentul în care intri pe un site, în doar 2 – 3 secunde trebuie să știi clar ce găsești pe acel site, cum poți folosi ceea ce găsești acolo și cum intri în posesia acelui lucru. Cu alte cuvinte, trebuie să fii la maxim 3 – 5 click-uri de pasul final, formularul de comandă. 

Provocare: identificați în maxim 5 secunde pagina de contact / datele de contact / formularul de comandă / butonul de acțiune sau orice alt element care să vă atragă spre finalizarea unei comenzi, pe site-ul următor: 

2. Un website „îmbâxit” de texte nu va vinde niciodată

Textele sunt un element incredibil de important pe site. Însă acestea își îndeplinesc rolul de abia în momentul în care sunt folosite cum trebuie. Paragrafele trebuie să fie scurte, setate în egală măsură între poze și elemente interactive și, mai ales, construite reprezentativ pentru serviciu și pentru produs. 

Însă nu trebuie să lipsească textul de tip CALL TO ACTION. Aceste formulări scurte, care incită cititorul la acțiune, sunt cele mai benefice fraze pe un site. Practic, site-ul ar putea vinde doar prin intermediul acelei fraze. Dacă un concept de web design nu a fost gândit pentru adaptabilitate la această regulă, site-ul nu va vinde. 

Cum vi se pare următorul homepage? 

Credeți că este cea mai eficientă modalitate de prezentare a unui produs, prin intermediul unui site web? Ce părere aveți despre următoarea situație? 

Ce credeți? Care site va converti mai ușor? Vă lăsăm pe voi să oferiți răspunsul și să conștientizați ce înseamnă web design-ul calitativ pentru vânzările online.

3. Site-ul care nu este adaptabil pe mobil / tabletă nu vinde! (nu atât cât să vă mulțumească)

Site-urile mobile friendly nu mai sunt un moft.  În condițiile în care peste 85% din trafic poate ajunge pe un site de pe mobil, site-ul care nu este adaptat pe mobil este o piață moartă. Așadar, web design-ul unui site de succes trebuie să fie mobile friendly fără nicio discuție, dacă doriți un site de succes. 

Este destul de ușor să realizați un site adaptabil pe alte dispozitive. În ziua de azi găsiți teme premium la prețuri extrem de competitive. Acestea sunt adaptabile încă de la instalare. De asemene, majoritatea temelor WordPress disponibile online sunt deja adaptabile. Tot ce trebuie să faceți este să găsiți tema care să vă placă.

 

Alte situații în care web design-ul lipsit de calitate poate afecta vânzările găsiți aici.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Începe Proiectul TăuStart your Project